Άρθρα ανά σελίδα: 10 | 25 | 50 | 100
Κοιμήσου με τα Ψάρια <none> 12/3/2015

Το Πόρισμα Μια βρετανική έρευνα στο Journal of Sleep Research έδειξε ότι όσα παιδιά λάμβαναν καθημερινά 600 mg ω-3 κοιμούνταν σχεδόν 1 ώρα περισσότερο και είχαν καλύτερο ύπνο σε σύγκριση με εκείνα που δεν τα έπαιρναν.

<none> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεπέρνα Τα Οριά Σου <none> 4/3/2015

Το να διατηρείς την ψυχολογία του πρωτοεμφανιζόμενου σε ένα άθλημα θα σε ωφελήσει, ακόμη κι αν είσαι ήδη αρκετά καλός.

<none> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πνίξε τον Καρκίνο <none> 27/2/2015

Το μαρινάρισμα του χοιρινού με μπύρα πριν από το ψήσιμο μπορεί να αποτρέψει το σχηματισμό καρκινογόνων ενώσεων, που ονομάζονται πολυκυκλικοί αρωματικοί υδρογονάνθρακες (PAH).

<none> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενα για το Δρόμο <none> 24/2/2015

Σε πρόσφατη μελέτη του Accident Analysis and Prevention, το 33% των νεαρών αντρών δήλωσε ότι έχει εμπλακεί σε σεξουαλικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

<none> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προστασία 24 Καροτίων <none> 17/2/2015

Χρωμάτισε την καθημερινή σου διατροφή: το α-καροτένιο, που βρίσκεται στα πορτοκαλί, κίτρινα και σκουροπράσινα λαχανικά, συμβάλλει στην αποφυγή του καρκίνου του προστάτη, αναφέρει έρευνα στο British Journal of Cancer.

<none> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάνε το Πρώτο Βήμα <none> 28/11/2014

Μην είσαι ντροπαλός στο διαδίκτυο. Οι πιθανότητες να ρίξεις μια όμορφη γυναίκα σε site γνωριμιών αυξάνονται αν κάνεις εσύ την πρώτη κίνηση.

<none> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στατική Θεραπεία <none> 28/11/2014

Αν αισθάνεσαι τα πόδια σου πιασμένα μετά από μια έντονη προπόνηση, ανέβα σε ένα στατικό ποδήλατο και κάνε ανάποδο πετάλι.

<none> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μαραθώνιος στο Κρεβάτι <none> 28/11/2014

Επιστήμονες από το Κοινωνικό Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης μελέτησαν 2.000 περιπτώσεις δρομέων που συμμετείχαν στο Μαραθώνιο του Λονδίνου.

<none> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάψε το Διαβήτη <none> 13/11/2014

Φάε καυτερές πιπεριές, μιας και η κατανάλωσή τους μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για διαβήτη, σύμφωνα με νέα κινεζική μελέτη.

<none> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ