Ολα σε μια

Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
2/12/2008

Υπάρχει κάποια άσκηση, που να γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες των ποδιών;
Λευτέρης Δ., με e-mail

Δοκίμασε να εκτελέσεις προβολές με άρση μπάρας σε πάγκο. Η συγκεκριμένη άσκηση γυμνάζει τις μεγαλύτερες μυϊκές ομάδες των κάτω άκρων. Ετσι δεν χρειάζεται να κάνεις καμία άλλη. Η δυσκολία της άσκησης έγκειται στο ότι εκτελείται με το ένα πόδι. Η έλλειψη ισορροπίας αναγκάζει πολλούς μυς να ενεργοποιηθούν για να διατηρήσουν το σώμα σταθερό. Εκτέλεσε 2 ή 3 σετ των 8-12 επαναλήψεων για μυϊκή υπερτροφία. Στάσου με την πλάτη σε έναν πάγκο προπόνησης και τοποθέτησε μπροστά σου μία μπάρα γυμναστικής. Βάλε το ένα πόδι στον πάγκο με το κουντεπιέ να ακουμπά το μαξιλαράκι. Το άλλο πόδι πρέπει να είναι κοντά στην μπάρα, έτσι ώστε το δέρμα να ακουμπά το σίδερο. Ρίχνοντας το βάρος στο μπροστινό πόδι, λύγισε τα γόνατα και πιάσε την μπάρα με λαβή από πάνω (1η λαβή). Αυτή είναι η αρχική θέση. Καθώς επαναφέρεις το σώμα σου πάνω, σήκωσε την μπάρα. Στη συνέχεια επανάφερε το σώμα σου στην αρχική θέση. Οταν ολοκληρώσεις τις επαναλήψεις, άλλαξε πόδι.

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ





Σημείωση: Τα πεδία με * (αστερίσκο) είναι υποχρεωτικά
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif