Ξεκουρασε τισ αρθρωσεισ

Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
28/12/2010

Όταν γυμνάζομαι πονάνε οι καρποί μου και ο δεξιός αστράγαλος. Τι  μπορώ να κάνω ώστε να μην χάσω τις προπονήσεις μου;

Σε ό,τι αφορά τους καρπούς δοκίμασε αρχικά να τους ξεκουράσεις 5 με 6 μέρες σε συνδυασμό με ελαφρά αντιφλεγμωνώδη φάρμακα που θα σου προτείνει ο γιατρός σου. Στη συνέχεια εφοδιάσου με περικάρπια που δίνουν σταθερότητα, και με τους ειδικούς ιμάντες που μειώνουν την τάση στους καρπούς σε ασκήσεις που έλκεις μεγάλα βάρη. Απόφυγε τα ελεύθερα βάρη και προτίμησε τα μηχανήματα που δίνουν πιο σταθερή τροχιά κίνησης. Συγκεντρώσου σε κάθε άσκηση ώστε η πίεση όταν σπρώχνεις  μια αντίσταση να είναι στην βάση της παλάμης και όχι στα δάχτυλα. Τέλος η ενδυνάμωση της συγκεκριμένης περιοχής επιτυγχάνεται μετά από ασκήσεις για την περιοχή του πήχη. Τέτοιες ασκήσεις είναι οι κάμψεις των καρπών με αλτήρες, οι εκτάσεις των καρπών με αλτήρες και οι πιέσεις με τα hand grips (οι ειδικές λαβές που δυναμώνουν τους καμπτήρες των δακτύλων).

Σε ό,τι αφορά  τον αστράγαλο σου μάλλον πρόκειται για ένα διάστρεμμα που ποτέ δεν θεραπεύτηκε. Βάζε πάγο μετά την προπόνηση και απόφυγε για λίγο καιρό τον διάδρομο αντικαθιστώντας τον με ποδήλατο. Έτσι δεν θα επιβαρύνεις την περιοχή με το 100% του σωματικού σου βάρους. Αν σε βάθος χρόνου δεν δεις βελτίωση, επισκέψου τον φυσικοθεραπευτή.

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ





Σημείωση: Τα πεδία με * (αστερίσκο) είναι υποχρεωτικά
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif