Πωσ να καψω μονο λιποσ;

Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
3/6/2013
Θα ήθελα να μου προτείνετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής για να καίω μόνο λίπος.
Μάκης Λ.

Είναι πολύ σημαντικό το πόσες ώρες γυμνάζεσαι και σε ποιες εντάσεις. Για παράδειγμα, αν γυμνάζεσαι στο διάδρομο σε υψηλές ταχύτητες, αυξάνεται το γαλακτικό οξύ στο αίμα σου. «Το αυξημένο γαλακτικό οξύ αποτρέπει το σώμα σου από την καύση του λίπους» σου λέει ο Αναστάσιος Ρόδης, εργοφυσιολόγος. «Αντιθέτως, όταν δουλεύεις σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, δεν βελτιώνεις τη φυσική σου κατάσταση, με αποτέλεσμα να μην αυξάνεται ο μεταβολικός ρυθμός σου. Δοκίμασε την Εύρεση Μέγιστης Καύσης Λίπους για να πετύχεις όλους τους στόχους σου. Συνδυάζεται με ανθρωπομετρία και λιπομέτρηση. Η μέτρηση διαρκεί 30-45 λεπτά και την επόμενη μέρα θα έχεις στα χέρια σου το δικό σου προπονητικό πρόγραμμα». Με μία μέτρηση μέγιστης καύσης λίπους μπορούμε να βρούμε σε ποιες προπονητικές εντάσεις ο οργανισμός σου χρησιμοποιεί κατά βάση το σωματικό λίπος σου. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να μεγιστοποιήσεις τη μείωση του σωματικού βάρους σου σε υγιείς τιμές. 

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ





Σημείωση: Τα πεδία με * (αστερίσκο) είναι υποχρεωτικά
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif