Ποσο αλατι πρεπει να τρωω καθε μερα;

Ημερομηνία δημοσίευσης:
3/6/2013
Πόσο αλάτι μπορώ να τρώω κάθε μέρα για να μην επιβαρύνω τον οργανισμό μου;
Μάνος Κ., με e-mail

Τις τελευταίες δεκαετίες, το αλάτι έχει κατηγορηθεί -και όχι άδικα- για αρνητικές επιδράσεις στην υγεία σου, με κυριότερη την αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Βασικά, δεν πρέπει να ξεπερνάς τα 2.300 mg ημερησίως (2,3 γραμμ.), ενώ όσοι πάσχουν από καρδιαγγειακές παθήσεις, άτομα με υπέρταση και μεσήλικες δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 1.500 mg. O Γρηγόρης Ρίσβας, διαιτολόγος-διατροφολόγος σου επισημαίνει να προσέχεις ιδιαίτερα για το κρυμμένο αλάτι που βρίσκεται σε ορισμένα τρόφιμα, ιδιαίτερα σε αυτά που δεν θεωρούνται παραδοσιακά αλμυρά. «Παράλληλα, με τον περιορισμό του αλατιού στη διατροφή σου, θα πρέπει να αυξήσεις και την πρόσληψη καλίου, ένα συστατικό το οποίο δρα ανταγωνιστικά με το νάτριο και βοηθά έτσι στη διατήρηση υγιούς αρτηριακής πίεσης. Θα πρέπει λοιπόν να φροντίσεις να λαμβάνεις αρκετό κάλιο από τροφές, όπως φρούτα και λαχανικά (κυρίως πατάτες και μπανάνες), γαλακτοκομικά προϊόντα και όσπρια, καθώς και μέσω ειδικών τροφίμων, εμπλουτισμένων με κάλιο, που κυκλοφορούν πλέον στην αγορά».

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ





Σημείωση: Τα πεδία με * (αστερίσκο) είναι υποχρεωτικά

ΣΧΟΛΙΑ