Θελω καλιο αλλα οχι μπανανεσ

Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
15/5/2013
Το ξέρω ότι πρέπει να παίρνω μπόλικο κάλιο, αλλά σιχαίνομαι τις μπανάνες. Τι άλλο μπορώ να φάω;
Γιώργος Μ.

Οι μπανάνες είναι υπερεκτιμημένες σαν πηγή καλίου – πρέπει να φας μια ντουζίνα την ημέρα για να φτάσεις στα 4,700 mg που προτείνει το Institute of Medicine. Γιατί τόσο πολύ κάλιο; Για να κρατάει την πίεσή σου χαμηλή, σου λέει η Christine Gerbstadt, εκπρόσωπος της Αμερικάνικης Διαιτολογικής Εταιρείας. «Το νάτριο έλκει το νερό και το κάλιο το απωθεί. Όταν έχεις χαμηλές ποσότητες καλίου, κρατάς περισσότερα υγρά, κάτι που αυξάνει τον όγκο του αίματος και πιέζει τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων». Τσέκαρε τους ισχυρούς παίκτες του καλίου στον πίνακα που ακολουθεί.

Πατάτα, ψητή με τη φλούδα της (1 μεγάλη) - 1600mg

Σπανάκι, βραστό (1 φλ.) - 839mg

Γλυκοπατάτα, βραστή με τη φλούδα της (1) - 694 mg

Γιαούρτι, σκέτο (250 γρ.) - 579mg

Σταφίδες (1/2 φλ.) - 543mg

Λαχανάκια Βρυξελλών, στον ατμό (1 φλ.) -  495mg

Μπρόκολο, στον ατμό (1 φλ.) - 457mg

Πεπόνι (1 φλ.) - 427mg

Μπανάνα (1 μέτρια) - 422mg

Γάλα, 2% (1 φλ.) - 342mg

Ροδάκινα (1 φλ.) - 323mg

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ





Σημείωση: Τα πεδία με * (αστερίσκο) είναι υποχρεωτικά

ΣΧΟΛΙΑ