Κωδικοσ TRX

Για να δυναμώσεις όλο σου το σώμα δεν χρειάζεσαι παρά μόνο ιμάντες.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
3/5/2011

 

Πριν από 10 χρόνια ένας Αμερικανός πεζοναύτης υπηρετούσε σε υποβρύχιο. Ενιωθε ότι το σώμα του αδρανούσε λόγω της πολυήμερης παραμονής του μέσα σε αυτό. Κάθισε, λοιπόν, και σκέφτηκε έναν τρόπο εκγύμνασης ο οποίος θα μπορούσε να γίνει μέσα στο σιδερένιο στενό δωμάτιο του υποβρυχίου. Η λύση βρέθηκε σε ένα πολύ απλό εξάρτημα. Η ζώνη του καράτε ήταν το έναυσμα για να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα προπόνησης με το οποίο θα γύμναζε όλο το σώμα του. Κρέμασε τη ζώνη από μια ψηλή λαβή και πειραματίστηκε μέχρι που δημιούργησε απαιτητικές ασκήσεις. Το αποτέλεσμα ήταν απόλυτα ικανοποιητικό. Γι' αυτόν το λόγο σκέφτηκε να εφαρμόσει αυτή την προπόνηση και σε εξωτερικούς χώρους. Ετσι δημιουργήθηκαν οι ιμάντες προπόνησης ΤRX. Το βασικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης μεθόδου είναι ότι μπορεί ο καθένας να γυμνάσει όλο το σώμα με όποια ένταση θέλει, σε όποιο μέρος θέλει. Ακολούθησε και εσύ τις ασκήσεις του πόστερ για να μάθεις την καινούργια μέθοδο και να γυμνάζεσαι είτε βρίσκεσαι διακοπές είτε σπίτι σου.

Γυμνάσου με τη μέθοδο TRX 
Ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης εξαρτάται από την κλίση που έχει το σώμα . Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει και το άνοιγμα των ποδιών. Με μεγαλύτερο άνοιγμα, η άσκηση είναι πιο εύκολη, όσο πιο κλειστά είναι τα πόδια τόσο πιο πολύ ανεβάζεις το βαθμό δυσκολίας. 
> Το πρόγραμμα έχει τρεις βαθμίδες δυσκολίας. Η πρώτη σειρά απευθύνεται σε όσους δεν έχουν καλή φυσική κατάσταση και πρέπει να προσαρμοσθούν στον συγκεκριμένο τρόπο άσκησης. Η δεύτερη σειρά μέτριας δυσκολίας είναι για όσους γυμνάζονται, αλλά δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ να γυμναστούν με ιμάντες. Η τρίτη (superman) απευθύνεται σε όσους έχουν εμπειρία και αρκετή δύναμη σε όλο το κορμί. 
> Αν ακολουθήσεις την πρώτη στήλη, κάνε 4 κύκλους των 15 επαναλήψεων με 2 λεπτά ξεκούραση σε κάθε κύκλο. Στη μέτρια ένταση, κάνε 4 κύκλους των 12 επαναλήψεων με 2 λεπτά ξεκούραση σε κάθε κύκλο. Τέλος, στην τρίτη σειρά, κάνε 4 κύκλους των 10 επαναλήψεων με 90 δευτερόλεπτα ξεκούραση. Αν θες, αντί για επαναλήψεις, μπορείς να κρατάς χρόνο ξεκινώντας από τα 20" και φτάνοντας μέχρι το 1 λεπτό. 

ΣΧΟΛΙΑ