Cardio Tennis

Με αυτή τη μέθοδο εκγύμνασης εξασφαλίζεις σημαντικό αβαντάζ στην υγεία σου.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
20/7/2016

Πρόκειται για μια ενεργητική δραστηριότητα, που συνδυάζει τις ασκήσεις με το βάρος του σώματος και το τένις και μπορεί να τονώσει εντυπωσιακά τη λειτουργία της καρδιάς σου. Σε νέα μελέτη από την Αυστραλία, οι συμμετέχοντες που το δοκίμασαν ανέβασαν το ρυθμό τους στο 74% της μέγιστης καρδιακής λειτουργίας τους κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της προπόνησης. «Είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να τον διατηρήσεις σε υψηλά επίπεδα, καθώς έτσι δεν κάνεις καθόλου διαλείμματα στη σωματική σου άσκηση» αναφέρει και ο Alistair Murphy, συγγραφέας της έρευνας.

Σε Φουλ Ρυθμούς
Σύμφωνα με μελέτη από τη Βραζιλία, το να ακούς μουσική μπορεί να ανεβάσει σημαντικά τις επιδόσεις σου στο τρέξιμο και να προωθήσει την ταχύτερη μυϊκή αποκατάσταση. Οσοι από τους συμμετέχοντες άκουγαν μουσική πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πορεία τους (σε διαδρομή 5 χλμ.) βελτίωσαν το χρόνο τους κατά 1 ολόκληρο λεπτό. Επίσης, στο τέλος, η καρδιά και το νευρικό τους σύστημα επέστρεψαν πιο γρήγορα στα φυσιολογικά επίπεδα σε σχέση με τις προηγούμενες προπονήσεις τους. Ωρα, λοιπόν, να επανεκτιμήσεις τη σχέση σου με το πεντάγραμμο.

Θωράκισε τα Άκρα σου
Κάθε σωματική κίνηση μπορεί να τραυματίσει σοβαρά τους οπίσθιους μηριαίους σου, ειδικά αν δεν είναι γυμνασμένοι.
Η Λύση: Ζήτα από ένα φίλο σου να σε βοηθήσει και, αφού γονατίσεις, πες του να πατήσει στις σόλες των παπουτσιών σου, κρατώντας τα πόδια σου σταθερά στο έδαφος. Επειτα, πέρνα έναν ιμάντα αντίστασης γύρω από το στήθος σου και χαμήλωσε τον κορμό σου όσο περισσότερο μπορείς. Ο φίλος σου μπορεί να χρειαστεί να προσαρμόσει την αντίσταση τραβώντας σε προς τα πάνω.
Στόχος: οι 10 επαναλήψεις, 3 φορές την εβδομάδα. 

ΣΧΟΛΙΑ