Χαφ Marathon

Στο ποδόσφαιρο μπορεί οι επιθετικοί να παίρνουν τη δόξα, αλλά, απ’ ό,τι φαίνεται, δεν ιδρώνουν τη φανέλα όσο οι άλλοι.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
29/7/2016

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα των ερευνητών υπολόγισε την απόσταση και την ταχύτητα που τρέχουν οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και κατέληξε ότι οι ακραίοι χαφ διανύουν τις μεγαλύτερες αποστάσεις σε διάφορα τέμπο (τζόγκινγκ, γρήγορο τρέξιμο ή σπριντ), σχεδόν 11 χλμ. στα 90’. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αυτές οι εναλλαγές ρυθμών αποτελούν ιδανική προπόνηση. Την 1η μέρα ξεκίνα με τζόγκινγκ για 40’. Τη 2η τρέξε γρήγορα για 3’ και ξεκουράσου τα επόμενα 3’ (5 φορές). Την 3η κάνε σπριντ για 15’’ και μετά ξεκουράσου για άλλα 15’’ (συμπλήρωσε 8 φορές). Επειτα ξεκουράσου για 3’ κι επανάλαβέ το 3 φορές.

Kick-Ωχ! 

Οπως έχεις ακούσει πολλές φορές, το χρόνιο στρες αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού κατά τη διάρκεια ενός αγώνα κι αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μιζούρι. Οι συμμετέχοντες που ήταν παίκτες της ομάδας του πανεπιστημίου είχαν διπλάσιες πιθανότητες να χτυπήσουν την ώρα του παιχνιδιού όταν βρίσκονταν κάτω από πίεση (π.χ. εξεταστική περίοδος). «Το ανθρώπινο σώμα αντέχει το στρες μέχρι ένα συγκεκριμένο όριο» λέει ο Bryan Mann, συγγραφέας της μελέτης. Γι’ αυτό, αφιέρωνε 10’ τη μέρα παίρνοντας βαθιές αναπνοές και κάνοντας μια ευχάριστη σκέψη. 

Hit The Row, Jack

Σύμφωνα με ιρλανδική μελέτη, οι άντρες καίνε 45% περισσότερο λίπος όταν προπονούνται σε μηχάνημα κωπηλατικής απ’ ό,τι σε ποδήλατο. Αυτή η άσκηση γυμνάζει περισσότερες μυϊκές ομάδες. Βάλε στόχο τα 2 χλμ. σε 7’.

30 Λεπτά Προπόνηση, εξι φορές την εβδομάδα, μπορούν να περιορίσουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά 40%.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif