Τρεξιμο και Ζεστη

Το τρέξιμο στη ζέστη με κουράζει. Τι μπορώ να κάνω;
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
8/5/2017

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να δροσιστείς είναι να πίνεις πολλά υγρά. Όταν ο οργανισμός παραμένει ενυδατωμένος, μπορεί να ιδρώνεις κατά τη διάρκεια της άσκησης χωρίς προβλήματα ή ενδεχόμενο αφυδάτωσης. Με τον μηχανισμό αυτό, άλλωστε, το σώμα σου απαλλάσσεται από τη ζέστη και παραμένει δροσερό. Επιπλέον, καταναλώνοντας επαρκή ποσότητα νερού τρέφεις το μυϊκό σου σύστημα που φέρει και το βάρος της σωματικής σου δραστηριότητας. Πάρε, λοιπόν, μαζί σου ένα μπουκάλι νερό. Για να αποφύγεις την ζέστη προτίμησε να το τρέξιμο σε χωματόδρομο από την άσφαλτο, η οποία απορροφά μεγάλη θερμότητας από τον ήλιο. Προσπάθησε να τρέχεις στη σκιά. Φρόντισε να φοράς δροσερά, ανοικτόχρωμα ρούχα. Και μην ξεχνάς το καπέλο και το αντηλιακό. Σύμφωνα με μελέτη μειώνει τη θερμοκρασία του σώματος μετά την άσκηση.  Αν έχει καύσωνα απόφυγε το τρέξιμο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif