Στα Ορη, στ’ Αγρια Βουνα

Τσέκαρε τέσσερις καλούς λόγους για να ξεκινήσεις το ορεινό τρέξιμο.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
2/3/2017

1. Δυνατότερος κορμός
Σε αντίθεση με το τρέξιμο σε επίπεδο έδαφος, το αντίστοιχο ορεινό γυμνάζει τον κορμό σου ολιστικά. Η αποφυγή εμποδίων κινητοποιεί τους μυς που κρατούν ίσιο τον κορμό με πιο σύνθετο τρόπο.

2. Σφιχτοί γλουτοί
Η γυμναστική του Ρόκι στις ερημιές της Σιβηρίας μπορεί να διαλύσει τους συνδέσμους. Για να μη συμβεί αυτό, οι γλουτοί κάνουν υπερωρίες, ώστε να ευθυγραμμίσουν μηρούς, γόνατα και αστραγάλους.

3. Γάμπες που σκοτώνουν
Οι off-road διαδρομές έχουν συνήθως μπόλικες ανηφοριές. Σε αυτήν την περίπτωση, η κύρια ώθηση δεν έρχεται από τους μηρούς, αλλά από τις γάμπες.
Αποτέλεσμα: αναπτύσσονται.

4. Όλα για όλα
Οι κνημιαίοι μύες είναι από τους δυσκολότερους στην εκγύμναση. Ομως, το τρέξιμο στο βουνό τους ενδυναμώνει σημαντικά, καθώς πρέπει να εμπλακούν, προκειμένου να διατηρήσουν σταθερό το βήμα σου.

ΣΧΟΛΙΑ