Σταθερο Τρεξιμο (Threshold Running)

Μάθε τι είναι το περιβόητο Threshold Running και γιατί είναι τόσο αποτελεσματικό.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
27/6/2016

Τι Είναι
Μια διαδρομή 4-8 χιλιομέτρων σε γρήγορο αλλά σταθερό ρυθμό σε επίπεδο κάτω από το αναερόβιο κατώφλι σου (το σημείο που το σώμα σου αρχίζει να συσσωρεύει γαλακτικό οξύ, το οποίο καίει τους μυς).   

Γιατί Δουλεύει
Οι προπονήσεις ανεβάζουν το επίπεδο της αερόβιας ικανότητάς σου, βελτιώνοντας την ικανότητα του οργανισμού σου να απορροφά και να μεταφέρει οξυγόνο στο αίμα σου. Αυτό σε βοηθάει να διατηρείς ταχύτητα περισσότερη ώρα.

Δοκίμασέ το
Μια φορά την εβδομάδα τρέξε 4-8 χιλιόμετρα σε ελαφρώς πιο αργό ρυθμό από τον αγωνιστικό σου. Διατήρησε την ταχύτητά σου σταθερή σε όλη τη διάρκεια της πορείας κι αν νιώσεις το χαρακτηριστικό κάψιμο στους μυς, σημαίνει ότι πρέπει να κατεβάσεις στροφές.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif