Ηeavy Medal

Οδηγός για ημιμαραθώνιο.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
30/11/2016

Θέλεις να φτάσεις στο βάθρο; Βάλε στο πρόγραμμα προπονήσεις με βάρη 2 φορές την εβδομάδα, καθώς βοηθούν να αυξήσεις τη μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου (VO2max). Σε νέα μελέτη, οι δρομείς που το έκαναν, την είδαν να ανεβαίνει κατά 6%. Επίσης, μειώνεις τον κίνδυνο τραυματισμών και βελτιώνεις την οικονομία δυνάμεων, κρίνει ο P.J. Newton, προπονητής. Τέλος, εφάρμοσε κι αυτά τα tips:

 

 

Αθλητική Ηχώ
O ρυθμός που τρέχεις τείνει να συγχρονίζεται με εκείνον της μουσικής που (επιλέγεις να) ακούς, σύμφωνα με Βέλγους επιστήμονες. Επίσης, φορώντας τα ακουστικά σου, επιβραδύνεις το ρυθμό εμφάνισης της σωματικής κόπωσης.

175 βήματα το λεπτό κάνουν οι κορυφαίοι δρομείς, για να  εξασφαλίσουν μέγιστη οικονομία δυνάμεων.

 

Ο καλός δρομέας δεν είναι αυτός που απαλλάσσεται από τα βάρη, αλλά εκείνος που τα παίρνει και τα σηκώνει στην προπόνησή του. 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif