Εισαι ανισορροποσ;

Επιλέγοντας τις κατάλληλες ασκήσεις δεν θα χρειαστεί να κρύψεις τις αδυναμίες σου κάτω από το χαλί.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
4/11/2016

Αποκλείεται να πιστεύεις πως το «ρολόι» με τους κολλητούς στο γηπεδάκι είναι αρκετό για να πιάσεις το πικ των επιδόσεών σου. Το ίδιο επισημαίνει μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Αριζόνας. Ερευνητές εξέτασαν επαγγελματίες και ερασιτέχνες αθλητές και διαπίστωσαν ότι «οι πρώτοι δεν υπερείχαν σημαντικά των δεύτερων όσον αφορά την ευκινησία» αναφέρει η Meghan Warren, συγγραφέας της μελέτης. Η λύση; Ενα πρόγραμμα προπόνησης που να περιλαμβάνει ασκήσεις ευκινησίας και σταθερότητας. 

Κλείσε το βήμα σου
Μπορείς να μειώσεις αισθητά τον κίνδυνο τραυματισμών μειώνοντας το διασκελισμό σου, υποστηρίζουν επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Αϊόβα. Οι δρομείς που το έκαναν σε ποσοστό 5-10% κατόρθωσαν να περιορίσουν σημαντικά τα περιστατικά τραυματισμών σε ευπαθή σημεία του σώματός τους, όπως είναι τα γόνατα. Επιπλέον, η προπόνηση έγινε πιο αποδοτική και είδαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

Ίδρωσε για την προαγωγή σου
Στις ΗΠΑ έγιναν μόδα, αλλά στην Ελλάδα ακόμη να φανούν. Ο λόγος για τα treadmill desks (δηλαδή γραφεία με ενσωματωμένο διάδρομο), τα οποία επιτρέπουν στον εργαζόμενο να τρέχει στη δουλειά και όχι για τη δουλειά. Σύμφωνα με μελέτες που πραγματοποίησαν ερευνητές στο πανεπιστήμιο Μπρίγκαμ Γιανγκ, το περπάτημα και γενικότερα η κίνηση κατά τη διάρκεια της εργασίας προσφέρουν μια σειρά από σημαντικά οφέλη στην υγεία. Επειδή, όμως, τα treadmill desks δεν έχουν έρθει ακόμη στη χώρα μας, μην παραμένεις καρφωμένος στην καρέκλα του γραφείου σου. Κάθε μία ώρα κάνε ένα 5λεπτο διάλειμμα με ζωηρό περπάτημα. 

31% των δρομέων έχουν τραυματιστεί κατά τη διάρκεια της προπόνησης.
Πηγή: Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif