Άρθρα ανά σελίδα: 10 | 25 | 50 | 100
Δυνάμωσε τους μυς 1/6/2017
Προετοίμασε το σώμα σου σωστά χαλαρώνοντας τους μυς και αποθηκεύοντας ενέργεια μέσω της διατροφής. Ακολούθησε αυτούς τους δύο χρυσούς κανόνες πριν από κάθε εκκίνηση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 24ωρο του αθλητή 9/3/2017
Ο Γιώργος έχει αφιερώσει τα τελευταία 17 χρόνια της ζωής του στον αθλητισμό εκ των οποίων τα 4 τελευταία στο trail running. Δείξε και εσύ ποιος είσαι ακολουθώντας το 24ωρο ενός αθλητή.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενέργεια με το Καλημέρα 1/3/2017
Δεν είσαι πρωινός τύπος; Μπορείς να γίνεις αν ακολουθήσεις αυτές τις απλές συμβουλές, που θα σε κάνουν να πεταχτείς σαν ελατήριο από το κρεβάτι σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αεροβική ή Βάρη; 16/2/2017
Δεν μ’ αρέσει η γυμναστική, όπως δεν άρεσε και στον πατέρα μου, μόνο που τελικά έπαθε διαβήτη. Για να μην έχω την ίδια τύχη, τι να κάνω; Αεροβική ή βάρη;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
"Ιδρώνω πολύ εύκολα" 31/10/2016
Ιδρώνω κάθε φορά που περπατάω από το σπίτι στο γραφείο (απέχουν μόλις μερικά τετράγωνα) το πρωί. Μήπως οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα υγείας;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χαφ Marathon 29/7/2016
Στο ποδόσφαιρο μπορεί οι επιθετικοί να παίρνουν τη δόξα, αλλά, απ’ ό,τι φαίνεται, δεν ιδρώνουν τη φανέλα όσο οι άλλοι.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Cardio Tennis 20/7/2016
Με αυτή τη μέθοδο εκγύμνασης εξασφαλίζεις σημαντικό αβαντάζ στην υγεία σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ψαγμένη Ασκηση 13/5/2008
Ξέφυγε από τα συνηθισμένα, δοκιμάζοντας τα πιο ψαγμένα. Αυτή η παραλλαγή με το ένα χέρι θα σου χαρίσει εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα ενδυνάμωσης του κορμού.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποδήλατο από Σπίτι 24/7/2013
Ένας καλός ποδηλάτης δεν πρέπει μόνο να ξέρει τα μέρη του ποδηλάτου, πρέπει να μπορεί και να τα επιδιορθώνει. Διάβασε τον οδηγό του MH, για να μπορείς να κάνεις σέρβις στο ποδήλατό σου και στο σπίτι σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Τέλεια Ασκηση της Φύσης 19/5/2010
Το καλοκαιρινό πρόγραμμα κολύμβησης του Αμερικανού Ολυμπιονίκη Μάικλ Φελπς βελτιώνει την τεχνική σου στην πισίνα και προετοιμάζει το σώμα σου για την παραλία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κλώτσα Δυνατά 15/6/2015
Αυτή η ποικιλία των κλασικών άρσεων θανάτου θα γυμνάσει τους δικέφαλους μηριαίους σου και θα αυξήσει την αντοχή και τη δύναμη του κορμού σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Απλή Προπόνηση των Τριών 23/9/2013
Το τρίαθλο προσφέρει τρεις φορές παραπάνω τα οφέλη της παραδοσιακής προπόνησης. Φτάσε μέχρι τη γραμμή τερματισμού του αγώνα (και ακόμα παραπέρα) με αυτές τις συμβουλές.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φτιάξε Κοιλιακούς Γυμναστή 3/5/2013
Σε ότι κάνουν οι γυμναστές, δοκιμάζεται η ισορροπία τους. «Χρειάζονται έναν δυνατό και σταθερό κορμό», λέει ο προπονητής επιδόσεων Barry Lovelace. Ακολούθησε τις οδηγίες του.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πως θα Γυρίσει ο Τροχός 31/5/2013
Μάλλον δε μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα περάσεις με το ποδήλατό σου από τη Πατησίων και θα γυρίσεις σπίτι αρτιμελής. Αλλά με αυτές τις οδηγίες μπορείς να αποφύγεις ατυχήματα σε σχεδόν οποιοδήποτε άλλο δρόμο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

vivlos300.gif