Άρθρα ανά σελίδα: 10 | 25 | 50 | 100
Πέτα το Σώμα απ' το Βουνό 30/8/2009
Δεν χρειάζεται να βγάλεις φτερά για να πετύχεις αυτό που δεν κατάφερε ο Ικαρος (να πετάξει και να προσγειωθεί ασφαλής). Ενα παραπέντε είναι αρκετό για να δεις τη Γη από ψηλά...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βρες το Ρυθμό σου 5/12/2010
Οι αθλητές είναι ταχυδακτυλουργοί. Η καθαρή δύναμή τους, στην πραγματικότητα είναι ελεγχόμενη σκέψη. Συμπέρασμα: ο ρυθμός είναι αυτός που κάνει τη διαφορά. Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες και βρες το ρυθμό του νικητή.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρέξε Γρήγορα 22/10/2012
Η καλή φόρμα είναι δύσκολο να επιτευχθεί αν δεν είναι δυνατές συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες. Μάθε πέντε ασκήσεις, που θα σε κάνουν να τρέξεις γρηγορότερα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κόντραρε τον Sonic 17/6/2013
Για να φτάσεις στο τέλος της δικής σου πίστας, πρέπει να ξέρεις τον τρόπο. Μάθε τα καλύτερα cheats, για να ανεβάσεις επίπεδο το τρέξιμό σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Γίνε του Δρόμου 14/10/2013
Καλός ο όγκος και η γράμμωση, αλλά η πραγματική δύναμη φαίνεται στο δρόμο. Κάνε τη δοκιμή των 5 σημείων, βρες τις αδυναμίες σου και χτίσε το σώμα σου όπως πρέπει.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φτιάξε Κοιλιακούς Γυμναστή 3/5/2013
Σε ότι κάνουν οι γυμναστές, δοκιμάζεται η ισορροπία τους. «Χρειάζονται έναν δυνατό και σταθερό κορμό», λέει ο προπονητής επιδόσεων Barry Lovelace. Ακολούθησε τις οδηγίες του.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Απλή Προπόνηση των Τριών 23/9/2013
Το τρίαθλο προσφέρει τρεις φορές παραπάνω τα οφέλη της παραδοσιακής προπόνησης. Φτάσε μέχρι τη γραμμή τερματισμού του αγώνα (και ακόμα παραπέρα) με αυτές τις συμβουλές.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βραδινός Δρομέας 11/12/2013
Το αφεντικό θέλει υπερωρίες και ο ήλιος χάνεται. Τίποτε, όμως, δεν πρέπει να επηρεάσει την προπόνησή σου. Τρέξε το βράδυ με ασφάλεια, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυνάμωσε τους μυς 1/6/2017
Προετοίμασε το σώμα σου σωστά χαλαρώνοντας τους μυς και αποθηκεύοντας ενέργεια μέσω της διατροφής. Ακολούθησε αυτούς τους δύο χρυσούς κανόνες πριν από κάθε εκκίνηση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ