Άρθρα ανά σελίδα: 10 | 25 | 50 | 100
Προπόνηση με Συνταγή Γιατρού 15/11/2013
Γίνε ακόμα περισσότερο ευκίνητος κι αύξησε κατακόρυφα τη σταθερότητα και τη δύναμή σου, χωρίς να πλησιάσεις την αίθουσα με τα βάρη. Η ιατρικήμπάλα είναι ό,τι χρειάζεσαι.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ 6 ΜΥΣ 29/7/2013
Αυτή η προπόνηση δεν έχει κοιλιακούς, αλλά είναι σχεδιασμένη να σε κάνει πιο δυνατό κάθε φορά που θα την κάνεις, σύμφωνα με το γυμναστή J.C. Deen.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
C’ Εst Λαβή 27/8/2013
Αλλαξε τη μορφή της προπόνησης σου κι ανέβα επίπεδο, αλλάζοντας απλως τον τρόπο που πιάνεις τους αλτήρες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

vivlos300.gif