Άρθρα ανά σελίδα: 10 | 25 | 50 | 100
Ώμοι Schwarzenegger 18/10/2016
Θες να αποκτήσεις τους ογκώδεις και γραμμωμένους ώμους του Εξολοθρευτή; Κάνε αυτές τις ασκήσεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Χρυσός Κανόνας της Σκέψης 13/10/2016
Στο κεφάλι κάθε άντρα βρίσκεται μια φωνή που του λέει να τα παρατήσει όταν δυσκολεύεται σε μια προπόνηση. Ο Mark Twight, ιδρυτής του Gym Jones, θα σε βοηθήσει να σπάσεις το φράγμα της σκέψης σου και να σηκώσεις βάρη πέρα από τα όριά σου. Μάθε τον τρόπο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δικέφαλοι που Πετάνε 1/8/2016
Οι ειδικοί του fitness δεν σηκώνουν ποτέ τα χέρια ψηλά. Τσέκαρε τη μέθοδο προπόνησης, που θα κάνει τα χέρια σου να γραμμώσουν και την αδυναμία να κάνει φτερά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Fit for Fun 1/8/2016
Oσο κι αν σου αρέσει το γυμναστήριο, οι υπερβολικά σκληρές φάτσες μπορεί να γίνουν κουραστικές. Τι θα έκανες, όμως, αν σου λέγαμε ότι μπορείς να γίνεις φέτες για πλάκα;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σώμα για Μάχη 18/5/2016
Αυτές οι τρεις ασκήσεις θα σε φέρουν αντιμέτωπο με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένας παλαιστής.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βάλε Φωτιά στους Μυς σου 7/12/2015
Το less is more δεν ισχύει μόνο στη διατροφή αλλά και στην προπόνησή σου. Οι 5κιλοι αλτήρες μπορούν να βάλουν φωτιά στους μυς σου, αρκεί να τους χρησιμοποιήσεις με σωστό τρόπο. Μάθε τον.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σωστή Στάση 1/3/2013
Είναι το σώμα σου εκτός γραμμής; Κάνε αυτό το απλό τεστ κι έπειτα χρησιμοποίησε τις ασκήσεις για να βελτιώσεις τη φόρμα σου, να ανακουφιστείς από τον πόνο και να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πώς η Πρωτεΐνη Χτίζει Μυς 17/7/2015
Οι καθηγητές φυσικής αγωγής Colin Wilborn (του πανεπιστημίου Mary Hardin-Baylor) και Oliver Witard (του πανεπιστημίου Stirling) σου εξηγούν πώς μπορεί το κρέας να περάσει από το πιάτο στα μπράτσα σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σώμα απο Σπίτι 9/1/2015
Χτίσε το τέλειο 6-pack, χωρίς να γκρεμίσεις τους τοίχους, χρησιμοποιώντας έξυπνα τον εξοπλισμό που έχεις στη διάθεσή σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προπόνηση με Συνταγή Γιατρού 15/11/2013
Γίνε ακόμα περισσότερο ευκίνητος κι αύξησε κατακόρυφα τη σταθερότητα και τη δύναμή σου, χωρίς να πλησιάσεις την αίθουσα με τα βάρη. Η ιατρικήμπάλα είναι ό,τι χρειάζεσαι.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ 6 ΜΥΣ 29/7/2013
Αυτή η προπόνηση δεν έχει κοιλιακούς, αλλά είναι σχεδιασμένη να σε κάνει πιο δυνατό κάθε φορά που θα την κάνεις, σύμφωνα με το γυμναστή J.C. Deen.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
C’ Εst Λαβή 27/8/2013
Αλλαξε τη μορφή της προπόνησης σου κι ανέβα επίπεδο, αλλάζοντας απλως τον τρόπο που πιάνεις τους αλτήρες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Kαθίσματα με Μπάρα στους Αγκώνες 15/9/2015
Οι περισσότεροι κάνουν τα παραδοσιακά με το βάρος του σώματος. Μια εξελιγμένη παραλλαγή τους, όμως, θα πολλαπλασιάσει τα οφέλη για το σώμα σου από την πρώτη κιόλας επανάληψη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
6-pack στην Αμμο 13/8/2014
Οπου κι αν πας αυτό το καλοκαίρι, χτίσε δύναμη, χάσε λίπος και μαζί περιττά κιλά με το παρακάτω πλάνο προπόνησης χωρίς βάρη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

vivlos300.gif