Προπονηση που (δεν) σπαει κοκαλα

Η βρεγμένη σανίδα που σου χρειάζεται.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
28/9/2016

Ακόμα και τα σπορ χαμηλής επιβάρυνσης μπορούν να επιφέρουν μεγάλα οφέλη στο σώμα σου. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από την Αυστραλία, το σέρφινγκ θωρακίζει τα οστά σου. Συγκεκριμένα, όσοι από τους συμμετέχοντες ασχολούνταν επαγγελματικά με το άθλημα παρουσίασαν μέχρι και 22% υψηλότερη οστική πυκνότητα στα χέρια, στα πλευρά και τη σπονδυλική τους στήλη σε σχέση με εκείνους που έκαναν καθιστική ζωή. Ο λόγος; Η αναμέτρηση με τα κύματα, ανεξάρτητα από το πόσες φορές θα πέσεις από τη σανίδα, σε κάνει να χρησιμοποιείς μυς που ενδυναμώνουν τα κόκαλα. Παρόλα αυτά, η ευχάριστη αλλαγή σ’ εκείνα των ποδιών σου δεν είναι εξίσου θεαματική με αυτή στο υπόλοιπο σώμα σου. Αν θες να εξασφαλίσεις το μέγιστο όφελος και για τα κάτω άκρα, δοκίμασε να κάνεις συνδυαστικά σπορ χαμηλής επιβάρυνσης, όπως σέρφινγκ, θαλάσσιο ποδήλατο και κολύμπι, με πιο απαιτητικές δραστηριότητες, όπως τρέξιμο και ασκήσεις με βάρη.

ΣΧΟΛΙΑ