Ξυπνησε τουσ Μυεσ σου

Οι μύες έχουν μείνει στάσιμοι. Πώς θα πάρω μπροστά;
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
30/1/2017

Τις περισσότερες φορές, ο λόγος που δεν βλέπεις πρόοδο είναι γιατί δεν χρησιμοποιείς τα μαθηματικά, ώστε να βρεις το κατάλληλο βάρος. Κάνε ζέσταμα, διάλεξε μια ασφαλή άσκηση -όπως πιέσεις σε πάγκο με αλτήρα ή κάμψεις δικεφάλων - και στη συνέχεια εκτέλεσέ τη με ένα βάρος που νομίζεις ότι μπορείς να σηκώσεις για 10 φορές. Μετά, επίλεξε μια άσκηση για κάθε μέρος του σώματος και δοκίμασε να σηκώσεις διάφορα βάρη, μέχρι να βρεις αυτό με το οποίο μπορείς να κάνεις 10 επαναλήψεις. Κατά τη διάρκεια του επόμενου μήνα, κάνε 3-4 σετ των 10 επαναλήψεων αυτών των ασκήσεων  για τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα. Στο τέλος, θα έχεις επιφέρει ισορροπία στη δύναμή σου σε όλο το σώμα και θα αρχίσεις να βλέπεις τη διαφορά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif