Μυσ με το Ζορι

Πώς γυμνάζεται ένας σταρ του Hollywood;
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
6/9/2016

Το καλοκαίρι οι υπερήρωες του Hollywood κατακλύζουν τα ‘’προσεχώς’’ της μεγάλης οθόνης και αμέτρητοι ηθοποιοί κάνουν την καθιερωμένη βόλτα τους στο γυμναστήριο για να καταφέρουν να αντιμετωπίσουν ζόρικους εχθρούς όπως ο Ultron. Το γεγονός ότι εσύ τα περνάς πιο ευχάριστα, δε σημαίνει ότι πρέπει να είσαι θεατής και στην καθημερινή σου προπόνηση. Διάβασε με ποιο τρόπο άφησε κάθε σταρ το στίγμα του μέσα από ένα ρόλο και πώς θα μπορούσες κι εσύ να πετύχεις τη δική σου μεταμόρφωση σε χρόνο ρεκόρ.

Rocky
Το να το ρίξεις στο τρέξιμο (όπως o Balboa) δε θα βοηθήσει. Αντί γι' αυτό κάνε αυτές τις ασκήσεις για 30'' την καθεμία χωρίς ξεκούραση μεταξύ τους: jumping jacks, κινήσεις ορειβάτη, βαθιά καθίσματα, κάμψεις, κίνηση skater και πλάγια γέφυρα (15'' κάθε πλευρά). Ξεκουράσου 2'. Αυτός ήταν 1 κύκλος. Εκτέλεσε 3-5 συνολικά. 

The Karate Kid
Αν πλύνεις τέσσερα αμάξια σε ένα απόγευμα, σίγουρα θα τονώσεις τους μυς των χεριών σου. Αλλά αυτό είναι λίγο δύσκολο, εκτός κι αν είσαι ιδιοκτήτης πλυντηρίου αυτοκινήτων. Μπορεί η καθαριότητα να αποτελεί η μισή αρχοντιά, αλλά αν θες να γίνεις ο άρχοντας του των δικεφάλων, καλύτερα να γραφτείς στο πλησιέστερο γυμναστήριο.

Forrest Gump
Αν είσαι πρωτάρης δρομέας ή φαν του τζόγκιν, καλό είναι να αφήσεις τα αψυχολόγητα σπριντ και να χτίσεις την αντοχή σου σταδιακά. Γι' αυτό άρχισε να προπονείσαι 2-3 φορές την εβδομάδα τρέχοντας το 50% από την απόσταση που αντέχεις. Οποτε αρχίζεις να αισθάνεσαι ότι τη βγάζεις με άνεση, είναι η στιγμή να την αυξήσεις κατά 10%. 

The Mask of Zorro
Το να πηδάς από τη μια σκεπή στην άλλη για να ξεφύγεις από τους διώχτες σου, είναι μια καλή εξάσκηση για τα πόδια αλλά μπορεί να σε οδηγήσει και στο κρατητήριο. Καλύτερα,προπονήσου με μια ομάδα παρκούρ, ώστε να μάθεις να περιστρέφεσαι και να σκαρφαλώνεις υπό την καθοδήγηση κάποιου εμπειρότερου. 

The Lego Movie
Τα 6 jumping jacks ίσως είναι μια επαρκής προπόνηση για μια μινιατούρα. Για πραγματική αλλαγή στη φυσική σου κατάσταση μερικά λεπτά αρκούν: 2' χαλαρό τρέξιμο για ζέσταμα, μετά σπριντ στο 100% για 20'' και στη συνέχεια ένα 2΄. Μόλις ολοκλήρωσες ένα σετ. Προσπάθησε να κάνεις 3 συνολικά.  Παιχνιδάκι έτσι;

G.I. Jane
Δεν υπάρχει τίποτα πιο βαρετό από το να περνάς όλη τη μέρα κάνοντας έλξεις. Προτίμησε αυτό το πλάνο:  εκτέλεσε 1, ξεκουράσου για 30''. Στη συνέχεια, κάνε 2, ξεκουράσου για άλλα 30''. Μετά 3 και ούτω καθεξής. Μόλις φτάσεις στο σημείο που δε μπορείς να ολοκληρώσεις, εφάρμοσε την ίδια τακτική αλλά αυτή τη φορά προς τα κάτω. 

The Bourne Legacy
H πεζοπορία στην Αλάσκα δεν αποτελεί και τον πιο πρακτικό τρόπο για να δείξεις πόσο ζόρικος είσαι. Δηλώσε συμμετοχή σε έναν αγώνα μετ' εμποδίων με τους φίλους σου (όπως το Legion Run). Θα περάσεις πάνω από τοίχους, σχοινιά και διάφορα άλλα εμπόδια. Προετοιμάσου, συνδυάζοντας τις προτάσεις από το G.I. Jane και το Forrest Gump.

American Psycho
Η εμμονή με το σκοινάκι μπορεί όντως να σε κάνει να δείχνεις σαν psycho. Αν, όμως, θες καλοσχηματισμένους κοιλιακούς και γραμωμένο σώμα με έναν λιγότερο ψυχοφθόρο τρόπο, ζήτα από έναν personal trainer να σχεδιάσει ένα ειδικό πρόγραμμα για σένα, προσαρμόζοντας μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων με βάση τη φυσική σου κατάσταση.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ