Η καλυτερη ασκηση που δεν κανεισ: Καμψεισ Τ

Το ίδιο σου το βάρος είναι ένα όπλο. Αρκεί ο πυροκροτητής (δύο αλτήρες) και αυτή η άσκηση για να αποκτήσεις μυς στον άνω κορμό που κάνουν μπαμ.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
20/3/2017

«Με το βάρος του σώματος μπορείς να πετύχεις τα πάντα. Είναι το καλύτερο όργανο για την προπόνησή σου» αναφέρει ο Βαγγέλης Πολυμερόπουλος, Fitness Expert του MH. Σε περίπτωση, όμως, που θες να ανεβάσεις το βαθμό δυσκολίας, τότε το μυστικό είναι σε βασικές ασκήσεις όπως οι κάμψεις να προσθέσεις λίγο βάρος και μια κίνηση παραπάνω.

+ Οφέλη: Αύξηση δύναμης σε χέρια, ώμους, πλάτη και στήθος.

! BONUS: Ενεργοποίηση του κορμού και μυϊκή υπερτροφία.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Κάνε 4 σετ των 8 διπλών επαναλήψεων. Ανάμεσα σε κάθε σετ έχεις 60 δευτερόλεπτα ξεκούραση. «Το άνω μέρος του κορμού σου θα γυμναστεί έντονα και θα πάρεις όγκο σε στήθος, ώμους και χέρια» επισημαίνει ο Πολυμερόπουλος.

1. Πάρε την κλασική θέση για κάμψεις ισορροπώντας τα χέρια σε αλτήρες.
2. Εκτέλεσε μια κάμψη φέρνοντας το στήθος κοντά στο πάτωμα.
3. Σήκωσε τον κορμό στην αρχική θέση.
4. Εκτέλεσε μια στροφή προς το δεξιά, σηκώνοντας το δεξί χέρι με τον αλτήρα ψηλά, για να σχηματίσεις το γράμμα Τ.
5. Επανάφερε το σώμα στην αρχική θέση.
6. Επανάλαβε την ίδια κίνηση από την αντίθετη πλευρά.

ΣΧΟΛΙΑ