Δυναμη επ΄ ωμου

Επειδή σηκώνουν αρκετό φορτίο, φρόντισε να βρίσκονται πάντα στο ύψος των περιστάσεων.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
15/12/2017

Κάθε μέρα οι ώμοι σου καλούνται να παίξουν έναν κρίσιμο ρόλο σε κάθε κίνηση στο άνω μέρος του σώματος (π.χ. όταν σηκώνεις βάρη). Οι παρακάτω κινήσεις θα τους δυναμώσουν, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού και βελτιώνοντας τις εμφανίσεις σου με T-shirt. 

Αρασέ με πιέσεις πάνω από το κεφάλι
Το αρασέ είναι γρήγορο κι εκρηκτικό. 
Δοκίμασέ το Σήκωσε την μπάρα πάνω από το κεφάλι και σπρώξε τη λεκάνη πίσω. Ξανασήκωσε την μπάρα, χαμήλωσέ τη μέχρι το ύψος των ώμων και ξαναπίεσέ την ψηλά. Επίστρεψε στην αρχική θέση. Κάνε 3-5 σετ των 6-7 επαναλήψεων με ανάπαυση 2’.

Μονές πιέσεις με αλτήρα πάνω από το κεφάλι
Η άρση βάρους πάνω από το κεφάλι διεγείρει την ανάπτυξη των μυών. 
Δοκίμασέ το Κράταε έναν αλτήρα με το ένα χέρι πάνω από το κεφάλι (το μπράτσο σε ευθεία). Περπάτησε για 30’’, άλλαξε χέρι κι επανάλαβε. Αυτός είναι ένας γύρος. Κάνε 10 γύρους για ένα εκρηκτικό φινάλε στην προπόνησή σου. 

Άρσεις ώμων με ιμάντες TRX
Γύμνασε τον οπίσθιο δελτοειδή και τους μέσους και κατώτερους τραπεζοειδείς μυς. Κάνε 10 επαν. αργά μεταξύ ασκήσεων έντασης. 
Δοκίμασέ το Πιάσε τις λαβές του TRX και γείρε προς τα πίσω με το σώμα και τα χέρια σε ευθεία. Σχημάτισε με τα χέρια τα γράμματα Τ, W και Υ και επανάλαβε με άλλη σειρά. 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ