Προπονηση με Τενοντιτιδα. Γινεται;

Διάβασε τις προφυλάξεις που πρέπει να πάρεις αν θες να κάνεις προπόνηση πάσχοντας από τενοντίτιδα.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
3/6/2016

Το βασικότερο όπλο στην αντιμετώπιση της τενοντίτιδας είναι η ξεκούραση και στη συνέχεια  η σταδιακή χρήση του τένοντα που φλεγμαίνει. Μέτρα που επίσης ανακουφίζουν από τον πόνο και περιορίζουν τη φλεγμονή είναι η εφαρμογή ψυχρών επιθεμάτων (παγοκύστη) και τα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη τοπικά ή από το στόμα, ανάλογα με την περίπτωση. Σε κάποιες περιπτώσεις προτείνεται η πλήρης ακινητοποίηση με νάρθηκα για κάποιο διάστημα. Προφανώς, λοιπόν, κατά τη διάρκεια της οξείας φάσης της τενοντίτιδας δεν μπορείς να κάνεις προπόνηση κανονικά, εκτός αν αφορά άλλους μυς και τένοντες κι όχι την περιοχή που πάσχει. Με την υποχώρηση των συμπτωμάτων πρέπει να επιστρέψεις σταδιακά στο προηγούμενο επίπεδο προπόνησης με ειδικό πρόγραμμα ασκήσεων, διαδικασία που μπορεί να πάρει ακόμη και μήνες, ανάλογα με την περίπτωση. Καλό θα ήταν να μην παραλείψεις να επισκεφτείς ένα φυσιοθεραπευτή, για να εκτιμήσει τη ζημιά και να σου δώσει ένα πρόγραμμα αποκατάστασης. Η φυσικοθεραπεία και η κινησιοθεραπεία μπορούν να σε βοηθήσουν σημαντικά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif