Προπονηση Εντοσ Οριων

Μπορεί η έντονη και κουραστική προπόνηση είναι ευεργετική για το σώμα σου, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να το παρακάνεις.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
4/7/2016

Είναι κοινό μυστικό ότι, για να βελτιώσεις την απόδοσή σου, πρέπει να κουραστείς. Η πολύ έντονη προπόνηση, όμως, μπορεί να σε κάνει να καταρρεύσεις. Χρειάζεσαι επαρκή διαστήματα ξεκούρασης-αποθεραπείας, ώστε να αυξήσουν οι μύες σου την αιμάτωσή τους, τα αποθέματα γλυκογόνου και τα ένζυμά τους. Οταν η προπόνηση είναι έντονη και ο χρόνος αποθεραπείας δυσανάλογα μικρός, ενδέχεται να εμφανιστούν σωματικά και ψυχολογικά συμπτώματα. Η αντιμετώπιση στηρίζεται στη σωστή διατροφή και την ξεκούραση για χρόνο που είναι ανάλογος της διάρκειας των συμπτωμάτων. Επομένως, για να μη σου συμβεί κάτι τέτοιο, ακολούθησε ισορροπημένο προπονητικό πρόγραμμα σε κύκλους και συνδύασέ το με διατροφή πλούσια σε υδατάνθρακες αλλά και επαρκή ενυδάτωση.

ΣΧΟΛΙΑ