Hell’s Kettlebell’s

Αν θες να κάψεις σε χρόνο-dt τις θερμίδες από το προηγούμενο βράδυ, ξέχνα το ποδήλατο και πιάσε τo kettlebell.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
2/11/2016

Η παρακάτω 12λεπτη προπόνηση με kettlebell καίει περισσότερες θερμίδες από αντίστοιχου χρόνου αεροβική άσκηση, όπως αποκάλυψε έρευνα του πανεπιστημίου Southeastern Louisiana. Οι άντρες που έκαναν το πρόγραμμα που ακολουθεί όχι μόνο έκαψαν περισσότερες θερμίδες (δουλεύοντας το καρδιοαναπνευστικό τους πιο έντονα), αλλά ταυτόχρονα υπέστησαν μικρότερη σωματική καταπόνηση σε σχέση με τη 12λεπτη προπόνηση επαναλαμβανόμενων σπριντ σε στατικό ποδήλατο, υπογραμμίζει ο Brian Williams, συγγραφέας της μελέτης.

Λαβή Est belle
Οταν εκτελείς εμπροσθολαίμιες έλξεις τροχαλίας με εναλλαγή στη λαβή, αρκεί για να δεις άμεσα ευχάριστες αλλαγές. Κάνε ένα σετ δοκιμάζοντας αυτές τις λαβές στις ασκήσεις: οπισθολαίμιες έλξεις με 1η λαβή, οπισθολαίμιες έλξεις με 1η στο εύρος των ώμων και εμπροσθολαίμιες έλξεις με 2η και ίδιο πλάτος. 

ΜΑΣΚΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ: Τελικά αξίζει;
Η μόδα της άσκησης με μάσκα, που δήθεν προσομοίωνε την προπόνηση σε μεγάλα ύψη, πέρασε, αφού δεν προσφέρει και πολλά, σύμφωνα με έρευνα. Η μάσκα υποτίθεται ότι στερούσε οξυγόνο, με αποτέλεσμα την αύξηση της δύναμης και της αντοχής του αθλητή. Οπως διευκρινίζει ο Bill Hartman, καθηγητής φυσικής αγωγής, η ποσότητα οξυγόνου παραμένει ίδια. Το μόνο που αλλάζει είναι η δυσκολία στην αναπνοή, κάτι που μπορεί να επιφέρει προβλήματα.

ΣΧΟΛΙΑ