Υγιεινοσ Περιπατοσ

Διάβασε γιατί δεν χρειάζεται να τρέχεις σαν τρελός όταν θες να χάσεις κιλά.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
28/7/2016

Για να αφήσεις οριστικά τα περιττά κιλά πίσω, δεν χρειάζεται να κάνεις πρωταθλητισμό: η άσκηση χαμηλής έντασης θα σε βοηθήσει να αδυνατίσεις εξίσου αποτελεσματικά με μια προπόνηση υψηλής, όπως έδειξε μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Annals of Internal Medicine. Τα άτομα που συμμετείχαν προπονούνταν σε διάδρομο για 6 μήνες και πέτυχαν τα ίδια αποτελέσματα (4,5 εκ. από την περιφέρεια της μέσης), είτε καίγοντας 600 θερμίδες σε γρήγορο ρυθμό για 40' είτε σε πιο αργό για 60'. «Οσον αφορά στην καύση του συσσωρευμένου λίπους στην περιοχή της κοιλιάς, η ένταση της προπόνησης δεν έχει και τόση σημασία» εξηγεί ο Robert Ross, συγγραφέας της μελέτης.

Τέσσερα και θα Καίνε
Κάθε πρωί -εκτος από μεσημεριανό- πάρε μαζί σου κι ένα σνακ για το γραφείο, το οποίο θα «χτυπάς» πριν γυρίσεις στο σπίτι.
Ο λόγος; Κάτι ελαφρύ -π.χ. φρούτα- σε βοηθά να μειώσεις τις θερμίδες του βραδινού. Ερευνα έδειξε ότι αυτοί που κατανάλωναν 4 γεύματα την ημέρα είχαν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν παχυσαρκία απ' ό,τι εκείνοι που έτρωγαν 3 φορές.

Το Κόκκινο σε Κόβει
Τα φρούτα και τα λαχανικά κόκκινου και μοβ χρώματος σε βοηθούν να χάσεις γρήγορα βάρος, λένε επιστήμονες από το Ιράν. Οι άντρες που έβαζαν καθημερινά στο πιάτο τους τροφές όπως κρεμμύδια και ντομάτες έπαιρναν πιο δύσκολα βάρος και είχαν μικρότερη περιφέρεια μέσης σε σχέση με εκείνους που προτιμούσαν περισσότερες πράσινες, κίτρινες, πορτοκαλί και λευκές. Η ποικιλία των θρεπτικών συστατικών που διαθέτουν οι συγκεκριμένες (λυκοπένιο, κάλιο, καροτινοειδή) αποτελεί το κλειδί για τη χρυσή ισορροπία στη ζυγαριά σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif