Πωσ να χασεισ βαροσ αν δεν εχεισ ελευθερο χρονο

Αν έχεις πρόγραμμα, όλα γίνονται.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
26/5/2016

Mια προπόνηση 30 λεπτών, 3-4 φορές την εβδομάδα, είναι αρκετή για να χάσεις αρκετά κιλά λίπους, να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και να διατηρήσεις τη μυϊκή σου μάζα. Επίλεξε μια άσκηση που ενεργοποιεί πολλές μυϊκές ομάδες, όπως βαθιά καθίσματα με μπάρα. Σε κάθε προπόνηση κάνε 10 σετ των 6 επαναλήψεων και για τις επόμενες 15 προπονήσεις κράτα τα κιλά σταθερά. Το μυστικό του προγράμματος είναι η διαχείριση των περιόδων ξεκούρασης ανάμεσα στα σετ. Στην πρώτη προπόνηση ξεκουράσου 2 λεπτά ανάμεσα στα σετ, στη δεύτερη 110” - συνέχισε να μειώνεις το χρόνο ξεκούρασης κατά 10” ανά προπόνηση. Οταν φτάσεις στην 7η προπόνηση, θα την τελειώσεις σε 60”, δηλαδή στον μισό χρόνο απ’ όταν ξεκίνησες. Ξεκουράσου λίγες ημέρες, πρόσθεσε 20-30% στο αρχικό βάρος κι επανάλαβε τον ίδιο κύκλο σε άλλες 7 προπονήσεις. Σε 8-10 εβδομάδες, με λίγη προσοχή στη διατροφή, θα έχεις ένα καινούργιο σώμα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif