Ο Χρυσοσ Συνδυασμοσ

Κάψε λίπος με 3 κινήσεις.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
20/9/2016

1. Κάμψεις με κωπηλατική
Πάρε ένα ζευγάρι αλτήρες και πέσε σε θέση για κάμψεις. Κρατώντας τον αγκώνες σου λυγισμένους, χαμήλωσε το στήθος μέχρι να έρθει λίγα εκατοστά από το έδαφος. Μετά ανέβασε το σώμα σου. Τώρα με το ένα χέρι σήκωσε τον αλτήρα στο ύψος του στήθους και μετά κάνε το ίδιο και με το χέρι. Αυτό είναι 1 επανάληψη.

2. Κάμψεις Τ
Χαμήλωσε ξανά το σώμα σου. Καθώς ανεβαίνεις, σήκωσε τον αλτήρα με το δεξί σου χέρι προς το ταβάνι και στρίψε τον κορμό σου, ώστε το σώμα σου να σχηματίσει το γράμμα Τ. Χαμήλωσε και πάλι. Τώρα μπορείς να εκτελέσεις την ίδια κίνηση από την αριστερή πλευρά. Αυτό είναι 1 επανάληψη.

3. Κίνηση ορειβάτη
Μείνε σε θέση για κάμψεις. Σήκωσε το δεξί πόδι και φέρε το γόνατό σου όσο πιο κοντά στο στήθος γίνεται. Ο στόχος είναι οι μύτες να ακουμπήσουν το έδαφος. Επίστρεψε στην αρχική σου στάση. Επανάλαβε με το αριστερό πόδι. Κάνε γρήγορες εναλλαγές για 5 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι 1 επανάληψη. 

ΟΔΗΓΙΕΣ
Κάνε 1 επανάληψη από κάθε άσκηση, χωρίς διάλειμμα, για να ολοκληρώσεις ένα σετ. Το καθένα ξεκινά από τις κάμψεις με κωπηλατική για να μπορείς να περνάς κατευθείαν στην επόμενη. Κάνε έως 10 σετ συνεχόμενα μία ή δύο φορές την εβδομάδα, κατά τη διάρκεια της κανονικής προπόνησής σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif