Καψε Λιποσ Σημερα

Μάθε για το απόλυτο 10λεπτο πρόγραμμα προπόνησης, που δημιούργησε ο γυμναστής BJ Gaddour, για να κάψεις λίπος, να χτίσεις μυς και να μη βαρεθείς ποτέ.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
22/4/2016

Φαντάσου ότι είσαι στο γυμναστήριο και ακολουθείς ένα 10λεπτο πρόγραμμα προπόνησης. Στο τέλος είσαι μούσκεμα από ιδρώτα, οι παλμοί σου είναι στα ύψη και νιώθεις κομμάτια από την κούραση. Αν αυτή η εικόνα σού φαίνεται απίθανη, τότε πρέπει να δοκιμάσεις το πρόγραμμα που δημιούργησε ο προπονητής δύναμης BJ Gaddour. 

Ο Gaddour κατάφερε να σχεδιάσει μία μέθοδο, που μπορεί να κάψει όσες θερμίδες καίει ένας άντρας ενώ προπονείται πάνω από μισή ώρα. Η συγκεκριμένη μέθοδος αποτελείται από 12 τουλάχιστον επιλογές προπονητικών προγραμμάτων που θα σε εξαντλήσουν. «Αν νομίζεις ότι θα τα καταφέρεις δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις το πρόγραμμα του πόστερ», σε προκαλεί ο Gaddour.

Το προπονητικό πρόγραμμα του Gaddour δεν μοιάζει με καμία μέθοδο που έχεις συναντήσει. Η βασική διαφορά είναι ότι χρειάζεσαι το πολύ ένα ζευγάρι αλτήρες και λίγο χώρο στο σαλόνι σου. Η φιλοσοφία του είναι ότι μπορείς να γυμναστείς στο μέγιστο μόνο με το βάρος του σώματός σου. Εχει δημιουργήσει 12 διαφορετικές προπονήσεις, οι οποίες διαρκούν 10 λεπτά η καθεμία. «Αυτά τα 10 λεπτά είναι αρκετά για να λιώσουν το λίπος σου και να αλλάξουν το σώμα σου» υποστηρίζει ο Gaddour. «Οσο περισσότερες κάνεις τόσο πιο πολύ θα αυξάνεις το μεταβολισμό σου».

Προπονήσου Οπως δεν Εχεις Προπονηθεί Ξανά
Αν ρωτήσεις κάποιον ποια είναι η πιο εύκολη προπόνηση που έχει κάνει, σίγουρα θα το σκεφτεί πολύ μέχρι να σου απαντήσει. «Σπανίως οι άντρες θυμούνται τα εύκολα. Οι δύσκολες προπονήσεις όμως μένουν ανεξίτηλες στο μυαλό σου» λέει ο Gaddour. «Η προπόνησή μου θα σε κουράσει τόσο, που σίγουρα θα τη βάλεις στις πιο δύσκολες, κι όλο αυτό μόνο σε 10 λεπτά».

Ακολουθώντας την παρακάτω μέθοδο μπορείς με 10 μόνο ασκήσεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και να δημιουργήσεις ένα αθλητικό σώμα, που σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο. Οι συνδυαστικές ασκήσεις του προγράμματος είναι πολύπλοκες κινήσεις, οι οποίες δεν επικεντρώνονται σε μία μόνο μυϊκή ομάδα, αλλά στην εκγύμναση όλου του σώματος. Επίσης, εφαρμόζοντας την παρακάτω μέθοδο θα νιώσεις έντονη κούραση κατά την εκτέλεση κι αυτό έχει αποτέλεσμα να βελτιώνεις την καρδιακή σου υγεία και την αερόβια αντοχή σου. 

Εφάρμοσε τη συνδυαστική προπόνηση τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα με 1 λεπτό ξεκούραση ανάμεσα στους κύκλους. Αν μετά από μερικές προπονήσεις το σώμα σου έχει προσαρμοστεί και σου φαίνεται το πρόγραμμα εύκολο, τότε μπορείς να ανεβάσεις το βαθμό δυσκολίας βάζοντας στο παιχνίδι και αλτήρες.

Γύρνα το Διακόπτη του Λίπους
Οι πιο πολλοί άντρες αναπολούν τα εφηβικά τους χρόνια, καθώς ήταν στην καλύτερη φόρμα τους. Τώρα όταν κοιτάζουν το σώμα τους στον καθρέφτη, νομίζουν ότι το σώμα που βλέπουν ανήκει σε κάποιον άλλο. Παρόμοιες ιστορίες έχω ακούσει από πολλούς άντρες στο γυμναστήριο. Οι πιο πολλές αρχίζουν κάπως έτσι: «Θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια που ήμουν 10 κιλά πιο αδύνατος» ή «Οταν ήμουν νέος, έκανα για πλάκα 30 κάμψεις». Τα καλά νέα για όλους αυτούς τους άντρες είναι ότι δεν χρειάζεται πλέον να αναπολείς τις ένδοξες ημέρες του παρελθόντος. Το σώμα σου χρειάζεται ένα ερέθισμα, έτσι ώστε να ξυπνήσουν οι μύες σου. Με αυτόν τον τρόπο θα αλλάξεις δραματικά τη σωματοδομή σου και θα βρεις την καλή σου φόρμα.

Το πρόγραμμα του πόστερ το χρησιμοποιούν επαγγελματίες παίκτες, οι οποίοι πρέπει να βρίσκονται σε φουλ φόρμα όταν αρχίζει η αγωνιστική περίοδος. Η μέθοδος γυμνάζει όλους τους παράγοντες, που βοηθούν στην αλλαγή του σώματός σου. Αποτελείται από ασκήσεις που ενεργοποιούν πολλούς μυς ταυτόχρονα. Οι 10λεπτοι κύκλοι που θα κάνεις θα κάψουν το λίπος από το σώμα σου πιο γρήγορα απ’ ό,τι νομίζεις. Επίσης, οι πρωτότυπες κινήσεις θα σου ανανεώσουν το ενδιαφέρον και δεν θα σε κάνουν να βαριέσαι. Μετά από τέσσερις εβδομάδες θα εκπλαγείς από τις αλλαγές στο σώμα σου. Θα γεμίζεις αυτοπεποίθηση και θα καταλάβεις ότι τώρα βρίσκεσαι στην καλύτερη σου φόρμα.

Μείνε Συγκεντρωμένος
Είναι γεγονός ότι οι πιο πολλοί προτιμούν γρήγορες προπονήσεις. «Με αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει μονοτονία, με αποτέλεσμα να μη βαριέσαι» λέει ο Gaddour. Οταν κάνεις προπονήσεις οι οποίες διαρκούν πολλή ώρα, τότε το μυαλό σου ταξιδεύει σε θέματα της δουλειάς σου, στην οικογένεια, στο τι έχεις να κάνεις στη συνέχεια της ημέρας. Ολα αυτά σε αποπροσανατολίζουν από το στόχο σου και πέφτουν ο ρυθμός και η ένταση της προπόνησης. Οταν πέφτεις με τα μούτρα σε ένα γρήγορο πρόγραμμα προπόνησης, τότε αναγκάζεσαι να επικεντρώσεις τις σκέψεις σου σε αυτό - δεν προλαβαίνεις να βάλεις στο μυαλό σου τίποτε άλλο. «Μετά από λίγο καιρό θα συμβεί κάτι φοβερό: η προπόνηση θα σου γίνει πάθος και θα ανυπομονείς να έρθει η μέρα που θα γυμναστείς» σου λέει ο Gaddour.

Τέρμα οι Δικαιολογίες
Αν έχεις πρόβλημα στο να χωρέσεις τρεις ή τέσσερις προπονήσεις την εβδομάδα, η λύση είναι η εξής: κάνε μόνο 3 φορές την εβδομάδα 10λεπτη προπόνηση. Σου ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, αλλά όταν το δοκιμάσεις, θα πειστείς για τα αποτελέσματα. Θα καταφέρεις να διατηρήσεις του μυς σου σε καλή φυσική κατάσταση. Εχεις επίσης το πλεονέκτημα αρκετού χρόνου ξεκούρασης μεταξύ των προπονήσεων. «Αν πηγαίνεις στο γυμναστήριο μόνο 3 φορές την εβδομάδα, έχεις το κίνητρο να δίνεις τον καλύτερο εαυτό σου κάθε φορά» λέει ο Gaddour. Αν νιώθεις πίεση στην καθημερινή σου ζωή, μπορείς να βάλεις μία προπόνηση το Σαββατοκύριακο. Το ιδανικό είναι σε κάθε προπόνηση να γυμνάζεις όλο το σώμα σου, εκμεταλλευόμενος άριστα το χρόνο που διαθέτεις.

Δες το πρόγραμμα εδώ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif