Καψε Λιποσ με Νερο

Πέτα τα περιττά κιλά στη θάλασσα με 4 απλούς κι εύκολους τρόπους.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
25/6/2015

Για τους επόμενους μήνες ξέχνα την αίθουσα με τα βάρη και τα μηχανήματα και πρόσθεσε στην προπόνησή σου το (υγρό) στοιχείο που της λείπει με τις συμβουλές του Χρήστου Μποφίλιου, προπονητή κολύμβησης στον Πανελλήνιο Γ.Σ., personal trainer στα Holmes Place και υποστηρικτή του Spetses mini Marathon.

Κάνε το Σώμα σου Καλοκαιρινό
«Με 45-60 λεπτά κολύμβησης τη μέρα αντικαθιστάς με τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο την προπόνηση στο γυμναστήριο» σου λέει ο Μποφίλιος. Οι επιλογές του στυλ συχνά σε δεσμεύουν. Από την άλλη, αυτές που κάνεις σου δίνουν τη δυνατότητα να χτίσεις το τέλειο σώμα σε σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς όταν κολυμπάς, ουσιαστικά κάνεις πολλές προπονήσεις σε μια. «Κάθε στυλ κολύμβησης δουλεύει ορισμένες μυϊκές ομάδες, ωστόσο το ελεύθερο και το ύπτιο πρέπει να τα ξέρει οπωσδήποτε ο μέσος άντρας» σου λέει. 

Η Ζωή Πριν
Ανεξάρτητα από το αν το νερό είναι κρύο ή ζεστό, εσύ πρέπει να έχεις κάνει καλό ζέσταμα. Μην ξεχνάς ότι οι κράμπες και οι μυϊκοί τραυματισμοί μες στη θάλασσα δεν είναι κάτι σπάνιοι. Μάλιστα, αν δεν τους δώσεις ιδιαίτερη προσοχή, μπορεί να μείνεις εκτός παραλίας για μεγάλο χρονικό διάστημα. «Οι διατάσεις έξω από το νερό είναι το κύριο μέρος της προθέρμανσης που πρέπει να κάνεις. Οταν βουτήξεις στο νερό, μπορείς να καλύψεις 100 μέτρα εκτελώντας ασκήσεις και 500 μέτρα κολυμπώντας σε μέτρια ένταση, έτσι ώστε να ζεστάνεις για τα καλά τους μυς σου» σου λέει ο Μποφίλιος.  

Νηστικό Αρκούδι δεν Κολυμπάει
Σκάφος που δουλεύει χωρίς καύσιμα δεν υπάρχει. Το ίδιο λοιπόν ισχύει και για το σώμα σου. «Υπάρχουν αρκετές επιλογές σχετικά με τις τροφές που μπορείς να καταναλώσεις πριν από την προπόνηση κολύμβησης, όπως μακαρόνια, ρύζι, βραστές πατάτες, άσπρα φασόλια και μπανάνες» αναφέρει ο Μποφίλιος. Να θυμάσαι όμως το εξής: αν βουτήξεις με γεμάτο στομάχι, ακόμα και στα ρηχά, υπάρχει πιθανότητα να πιάσεις πάτο. Φάε τουλάχιστον 3 ώρες πριν πέσεις στο νερό.

Νερό και Αλάτι
Οσο πιο αλμυρό είναι το νερό που προπονείσαι τόσο πιο εύκολη θα είναι η προπόνησή σου. «Η θάλασσα, λόγω της άνωσης, αυξάνει την πλευστότητα» σου λέει ο Μποφίλιος. Αν και η πισίνα θεωρείται είδος πολυτελείας, θα σου κάνει τη ζωή πιο δύσκολη, καθώς χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια ακόμα και να διατηρήσεις το κεφάλι σου πάνω από το νερό. «Πάντως, και η θάλασσα έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα. Αυτό είναι ότι δεν υπάρχει ασφαλής και μετρημένη διαδρομή, ενώ στην πισίνα παρέχεται ασφάλεια και συγκεκριμένη απόσταση».

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ