Άρθρα ανά σελίδα: 10 | 25 | 50 | 100
6-Pack σε FULL HD 28/2/2014
Η τηλεόραση συνήθως γυμνάζει μόνο τον αντίχειρά σου. Ορίστε πώς να τη χρησιμοποιήσεις για να γυμνάσεις και τους υπόλοιπους μυς σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μύθοι XXL 13/2/2014
Εχεις ακούσει πολλά για το πώς να πάρεις όγκο στο γυμναστήριο. Τώρα ήρθε η ώρα να διαβάσεις λίγα και σωστά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ακόνισε το Μυαλό και τα Πόδια σου 2/9/2013
Οι ασκήσεις ισορροπίας δεν βελτιώνουν μόνο τη σταθερότητα των αστραγάλων αλλά και τη λειτουργία του εγκεφάλου σου, σύμφωνα με νέα έρευνα. Εκτέλεσε τις παρακάτω ασκήσεις ξυπόλητος, 3 φορές την εβδομάδα, λέει ο Jordan Metzl, σύμβουλος αθλητιατρικής.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Hardcore Θέαμα 12/8/2014
Συνδυάζοντας τις παρακάτω ασκήσεις μαζί με βαθιά καθίσματα με τα χέρια πίσω από το κεφάλι, έλξεις, πιέσεις κάθε είδους και περπάτημα με βάρη θα αποκτήσεις κορμό αιωνόβιου πλάτανου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Κάνω Παντού 9/5/2014
Στο σαλόνι μου και στην κουζίνα και στο υπνοδωμάτιο. Γυμνάζομαι στο σπίτι. Εχω τους τρόπους. Δες τους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εμπλούτισε τις Προπονήσεις σου 2/9/2013
Κάνοντας μερικές τροποποιήσεις σε κλασικές ασκήσεις μπορείς να ακονίσεις για τα καλά την έκτη αίσθησή σου, ενώ παράλληλα να χτίσεις μυς, να αυξήσεις τη δύναμη, την ταχύτητα και τη σταθερότητα των αρθρώσεών σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μάθε τα πάντα για το TRX 26/8/2014
Ο Γιάννης Σπαλιάρας και η Λάουρα Νάργες σου συστήνουν τους ιμάντες που θα δέσουν εσένα και την κοπέλα σου μόνιμα με την καλή φυσική κατάσταση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα στο μυαλό του kettlebell. 27/11/2013
Από τις στέπες τις τσαρικής Ρωσίας μέχρι το γυμναστήριο της περιοχής σου, το kettlebell έχει γυμνάσει εκατομμύρια άντρες. Ηρθε και η δική σου σειρά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΣΕΚΑΡΕ ΤΟΝ TRAINER 19/9/2013
Μην αφήνεις την υγεία σου στην τύχη. Ρώτα τα παρακάτω για να δεις σε ποιο επίπεδο βρίσκεται ο υποψήφιος προπονητής σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι ώρα είναι; 15/3/2013
Σπάσε το ρεκόρ σου στο διάδρομο, φτιάξε μπράτσα πορτιέρη και νίκα τους τραυματισμούς που σε κρατάνε εκτός γυμναστηρίου. Ολα μπορείς να τα καταφέρεις, αρκεί να ρυθμίσεις καλά την ώρα στο ρολόι σου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Jingle Dumbells 22/12/2009
Μην παραδώσεις τα όπλα κατά τη διάρκεια των εορτών. Βρες κίνητρο κι ακολούθησε το πρόγραμμα του ΜΗ, χρησιμοποιώντας -αντί για αλτήρες- το βάρος του σώματός σου. Ετσι θα καις και στις γιορτές.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ