Πωσ να μην Κουραζεσαι Νωρισ στο Τρεξιμο

Τσέκαρε μερικούς απλούς τρόπους που θα αυξήσουν τις αντοχές σου στο τρέξιμο.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
28/6/2016

Ακολούθα το παράδειγμα των κορυφαίων δρομέων: «Συνήθως ξεκινούν τον αγώνα τους σε χαλαρό ρυθμό» λέει ο Andrew Kastor, προπονητής. Ετσι, στον επόμενο αγώνα, δοκίμασε τη στρατηγική «κανόνας των τριών». Θεώρησε λοιπόν το πρώτο τρίτο του αγώνα ως προθέρμανση, θα πρέπει να μπορείς εύκολα να μιλάς όσο τρέχεις. Στο δεύτερο κομμάτι, αύξησε το ρυθμό σου στην επιθυμητή ταχύτητα. Στο τελευταίο, διατήρησε αυτήν την ταχύτητα ή αύξησέ την. «Αν δεν έχεις δυνάμεις να κάνεις τίποτα από τα δύο, τότε έχεις ξεκινήσει υπερβολικά γρήγορα» λέει ο Kastor. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μετρητή καρδιακών σφυγμών, ωστόσο αυτό δεν θα βοηθήσει και πολύ στα 5 χιλιόμετρα. «Αυτό συμβαίνει γιατί το σώμα σου είναι πιο αποτελεσματικό σε μεγάλες αποστάσεις κι έτσι ο καρδιακός σου σφυγμός μπορεί να μην αυξομειώνεται ακόμα κι αν επιταχύνεις» λέει ο Kastor. Το καλύτερο όλων είναι να βρεις την ιδανική σου ταχύτητα μέσω των αισθήσεων κι όχι μέσω αριθμών.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif