Κανω πολυ βαρια βηματα

Oταν τρέχω στο διάδρομο, καταλαβαίνω ότι τα βήματά μου είναι πολύ βαριά. Υπάρχει τρόπος να αλλάξει αυτό;
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
5/1/2017

«Λογικά, οι δρασκελιές σου είναι υπερβολικά μεγάλες σε έκταση και μικρές σε αριθμό» αποκαλύπτει ο Adam St. Pierre, φυσιολόγος. Αυτό μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό στις φτέρνες και να αυξήσει τον κίνδυνο κατάγματος κόπωσης, πόνου στα γόνατα και περιοστίτιδα κνήμης. Η λύση είναι απλή: κάνε μικρότερα και περισσότερα βήματα. Με μια εφαρμογή, όπως το Run Tempo (στο AppStore) ή το Running Cadence (για Android), μπορείς  να χρονομετρήσεις τις δρασκελιές σου. Βάλε στόχο να κάνεις τουλάχιστον 160 βήματα το λεπτό. Τότε, χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα, ανέβασε ρυθμό κατά 5% και προσπάθησε να προσαρμόσεις τις δρασκελιές στα νέα δεδομένα. Αφού περάσουν μερικά λεπτά, γύρνα  στον αρχικό ρυθμό σου και θα δεις τη διαφορά. «Το τρέξιμο σε υψηλό τέμπο είναι πιο ανάλαφρο» καταλήγει o St. Pierre.

ΣΧΟΛΙΑ