Διωξε τα Βαμπιρ

Υπάρχουν εχθροί της υγείας σου, που σου ρουφάνε το αίμα ρίχνοντας τις άμυνες του οργανισμού σου. Χρησιμοποίησε το σκόρδο για ασπίδα του οργανισμού σου και τσέκαρε τα τεράστια οφέλη του
Ημερομηνία δημοσίευσης:
5/4/2013

Σταμάτα να ανησυχείς για την καταστροφή που θα κάνει μία σκορδάτη σάλτσα στην κοινωνική ζωή σου. Το σκόρδο, εκτός από το ότι μπορεί να ανανεώσει τη σεξουαλική ζωή σου, έχει βρεθεί ότι χαμηλώνει τη χοληστερόλη, προλαμβάνει το σχηματισμό θρόμβων, μειώνει την πίεση, προλαμβάνει τον καρκίνο και προστατεύει από τις μολύνσεις. Ορίστε τι μπορείς να κάνεις για να έχεις τα ίδια αποτελέσματα.

1. Κάνε περισσότερο (και καλύτερο) σεξ. Αν και για πολύ καιρό το σκόρδο πιστευόταν ότι ήταν το τρόφιμο που έπρεπε οπωσδήποτε να αποφύγεις σε κρίσιμα ραντεβού, έρευνες του Smell and Taste Treatment and Research Foundation του Σικάγου έδειξαν ότι αυξάνει τη σεξουαλική διέγερση. «Σε έρευνα για τις επιδράσεις διαφορετικών φαγητών στη διέγερση, το σκόρδο αύξησε τη ροή αίματος στο πέος κατά 5%» σου λέει ο Alan Hirsch, διευθυντής του ιδρύματος. «Η μυρωδιά του σκόρδου αύξησε τη σεξουαλική διέγερση σχεδόν δύο φορές περισσότερο από τη μυρωδιά ενός αρώματος».

2. Νίκησε τον καρκίνο. Καταρχάς, πρόσφατη κινέζικη έρευνα έδειξε ότι οι άντρες που έτρωγαν 2 σκελίδες σκόρδο την ημέρα είχαν 50% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο του προστάτη σε σχέση με αυτούς που δεν έτρωγαν καθόλου. Το εκχύλισμα του σκόρδου μπορεί επίσης να μειώσει την εξάπλωση των καρκινικών κυττάρων στο παχύ έντερο ελέγχοντας την ανάπτυξή τους, βρήκαν ερευνητές από την Οσάκα. Αλλη έρευνα του Χάρβαρντ βρήκε ότι οι Κινέζοι έχουν 60% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο του στομάχου χάρη στην παραδοσιακά υψηλή κατανάλωση σκόρδου.

3. Θωράκισε την καρδιά σου. Ινδοί ερευνητές βρήκαν ότι η κατανάλωση σκόρδου μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση των βλαβών στην καρδιά μετά από καρδιακή προσβολή ή υποβολή σε επέμβαση καρδιάς. Στην έρευνα βρήκαν ότι τα ζώα που έτρωγαν σκόρδο τακτικά είχαν πιο πολλά αντιοξειδωτικά, που βοηθούσαν την καρδιά στο αίμα τους. Το μειονέκτημα; Το σκόρδο σε μορφή συμπληρώματος διατροφής δεν βοηθάει και τόσο. Για τη μέγιστη προστασία πρέπει να φας το αυθεντικό.

4. Φτιάξε τη διάθεσή σου. Σε άλλη έρευνα του Smell and Taste Foundation μετρήθηκε η οικογενειακή επικοινωνία σε γεύματα που περιλάμβαναν σκορδόψωμο και σε γεύματα που δεν περιλάμβαναν. Το σκορδόψωμο είχε αποτέλεσμα 8% περισσότερες θετικές αντιδράσεις και 22% λιγότερες αρνητικές αντιδράσεις από το κυρίαρχο αρσενικό του σπιτιού. «Τα ευρήματα δείχνουν ότι η μυρωδιά του σκόρδου καλλιεργεί πιο αρμονική οικογενειακή επικοινωνία. Αποδίδουμε αυτήν την ιδιότητα στη νοσταλγία που προκαλείται από την όσφρηση, δηλαδή το ότι κάποιες μυρωδιές ενεργοποιούν μια επιθυμία για την παιδική ηλικία» σου λέει ο Hirsch.

 

4 οφέλη ακόμα στην επόμενη σελίδα

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif