Personal Trainer

Πωσ μπορω να δυναμωσω τα χερια μου;

Ο Fitness Expert σου απαντάει.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
27/1/2014

Είναι μερικές φορές που χρειάζεσαι ακόμα πιο δυνατά χέρια, είτε σε σπορ που κάνεις για πρώτη φορά είτε γιατί κάποιος στο γυμναστήριο σηκώνει περισσότερα κιλά από σένα. Τα χέρια είναι από τις πιο εύκολες μυϊκές ομάδες για να δυναμώσεις. Αυτό οφείλεται σε δύο λόγους: είναι σχετικά μικρή μυϊκή ομάδα και ουσιαστικά γυμνάζονται σχεδόν με όλες τις ασκήσεις για τον άνω κορμό. Οταν κάνεις ασκήσεις στήθους, γυμνάζεις και τους τρικέφαλους του χεριού, ενώ όταν κάνεις πλάτη, δουλεύεις και τους δικεφάλους σου. Αρα απόφευγε να συνδυάζεις  στήθος με τρικέφαλους και πλάτη με δικεφάλους τις ίδιες ημέρες.

Αν θες τώρα να απομονώσεις τα χέρια και να τα προπονήσεις, προτίμησε τις παρακάτω δύο ασκήσεις, οι οποίες θα σου δώσουν όγκο και γράμμωση: για δικεφάλους κάνε ελεύθερες έλξεις με 2η λαβή. Φρόντισε να τεντώνεις τα χέρια σου στην κατώτατη θέση και στο ανέβασμα το πιγούνι να έρχεται πάνω από την μπάρα. Για τρικέφαλους δοκίμασε ελεύθερες βυθίσεις, με τους αγκώνες σου πάντα να έχουν κλίση προς τα μέσα και να έρχονται σε γωνία 90° όταν το σώμα χαμηλώνει.

Βαγγέλη Πολυμερόπουλου

Ο Βαγγέλης Πολυμερόπουλος είναι ο fitness editor του Men’s Health, personal trainer, αθλητής του βόλεϊ και του μπιτς βόλεϊ. Είναι επίσης ο άνθρωπος που θα σε βοηθήσει να ξεφουσκώσεις το σωσίβιο γύρω απ’ την κοιλιά σου.

ΣΧΟΛΙΑ