Personal Trainer

Ενοχλησεισ στον Ωμο

Έχω ενοχλήσεις στον ώμο. Tι μπορώ να κάνω;
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
5/6/2013

Έχω ενοχλήσεις στον ώμο. Tι μπορώ να κάνω;

Η  δεύτερη πιο συχνή πάθηση που απασχολεί τους άντρες που γυμνάζονται είναι η τενοντίτιδα στον ώμο. Ένας αρκετά ύπουλος τραυματισμός  που εμποδίζει σχεδόν όλες τις ασκήσεις για τον άνω κορμό. Ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα είναι ο παρακάτω συνδυασμός ασκήσεων με λάστιχο αντίστασης. Θα κάνεις το πρόγραμμα δύο φορές την εβδομάδα. Άρχισε με 10 λεπτά διατάσεις και ασκήσεις κινητικότητας στην ωμική περιφέρεια.
Καλές ασκήσεις για την κινητικότητα του ώμου είναι οι κυκλικές κινήσεις χεριών καθώς και οι στροφικές κινήσεις του βραχίονα. Αφού αισθανθείς έτοιμο των ώμο σου  εκτέλεσε με το λάστιχο τρία σετ των 20 επαναλήψεων για πλάγιες εκτάσεις, εμπρόσθιες εκτάσεις και πιέσει ώμων. Εκτέλεσε το πλάνο αυτό 2 φορές την ημέρα για 3 εβδομάδες χωρίς άλλες ασκήσεις με βάρη. Μετά τις 3 εβδομάδες  πρόσθεσε και βάρη αλλά πάντα ξεκινώντας με λάστιχο για ζέσταμα. Μέσα σε ένα μήνα θα νιώσεις μεγάλη διαφορά και θα δυναμώσεις του μυς στην ωμική περιφέρεια και θα περιορίσεις των πόνο.
Βαγγέλη Πολυμερόπουλου

Ο Βαγγέλης Πολυμερόπουλος είναι ο fitness editor του Men’s Health, personal trainer, αθλητής του βόλεϊ και του μπιτς βόλεϊ. Είναι επίσης ο άνθρωπος που θα σε βοηθήσει να ξεφουσκώσεις το σωσίβιο γύρω απ’ την κοιλιά σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif