Personal Trainer

Υπαρχουν καποιεσ ασκησεισ που δεν πρεπει να κανω;

Μιχάλης Γ., με e-mail
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
1/7/2014

Σίγουρα υπάρχουν ασκήσεις που πρέπει να αποφεύγεις κι αυτές εξαρτώνται από τη φυσική σου κατάσταση και το ιστορικό των τραυματισμών που έχεις υποστεί. Για παράδειγμα, η χειρότερη άσκηση που θα μπορούσα να κάνω είναι καθίσματα στο ένα πόδι. Είναι αποτελεσματική άσκηση, αλλά πρέπει να την αποφεύγω, λόγω του ιστορικού που έχω με τραυματισμούς γονάτου. Οταν την κάνω, μετά κουτσαίνω για μέρες από τον πόνο και χρειάζομαι φυσιοθεραπεία. Αυτοί οι τραυματισμοί, όμως, μου έμαθαν κάτι πολύ βασικό: μερικές φορές, το ιδανικό προπονητικό πρόγραμμα ορίζεται από τις ασκήσεις που δεν πρέπει να κάνεις. Αυτές οι επιλογές μπορεί να μην είναι εύκολες, γιατί θα χρειαστεί να απορρίψεις κάποιες βασικές ή αγαπημένες ασκήσεις.

Aν, για παράδειγμα, έχεις κάποιον τραυματισμό στον ώμο, τότε πρέπει να μην κάνεις ασκήσεις, όπως οι πιέσεις πάγκου, οι κάμψεις δικεφάλων και οι πιέσεις ώμων. Είναι πολύ σημαντικό να ακούς το σώμα σου. Αυτό σε προειδοποιεί για το τι δεν θέλει μέσω του πόνου. Μια φορά εκτελούσα μια αγαπημένη μου άσκηση, τις κάμψεις δικεφάλων, που επιβαρύνει πολύ τα χέρια και τους ώμους. Δεν έδινα σημασία στον πόνο που αισθανόμουν και κατέληξα να τραυματιστώ και να μείνω εκτός αγώνων για δύο εβδομάδες. Οι καλύτερες ασκήσεις είναι αυτές που θα σε γυμνάσουν στο κόκκινο, χωρίς όμως να σε πονέσουν. Γενικά, να θυμάσαι ότι το τέλειο σώμα δεν φτιάχνεται μόνο από αυτά που κάνεις αλλά κι από αυτά που δεν κάνεις.

Βαγγέλη Πολυμερόπουλου

Ο Βαγγέλης Πολυμερόπουλος είναι ο fitness editor του Men’s Health, personal trainer, αθλητής του βόλεϊ και του μπιτς βόλεϊ. Είναι επίσης ο άνθρωπος που θα σε βοηθήσει να ξεφουσκώσεις το σωσίβιο γύρω απ’ την κοιλιά σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif