MH Nutrition Expert

Τι μπορω να τρωω καθε φορα που θελω γλυκο;

Ημερομηνία δημοσίευσης:
18/9/2013

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου εχω εθισμό με τα γλυκά...Παλαιότερα υπήρξα υπέρβαρος...Τα τελευταία χρόνια γυμνάζομαι συστηματικά καθημερινά σχεδόν και είμαι σε πάρα πολυ καλή φυσική κατάσταση! Αλλά ο εθισμός δεν φεύγει αν και δεν βάζω πλέον κιλά. Τι μπορώ να τρώω κάθε φορά που θέλω γλυκό;

Η συχνή επιθυμία σας για γλυκό μπορεί να οφείλεται στην παράλειψη γευμάτων καθώς επίσης και φρούτων. Αν ωστόσο το διατροφικό σας πλάνο συμπίπτει με εκείνο της μεσογειακής διατροφής τότε κάθε φορά που θέλετε γλυκό, επιλέγετε κάτι από τα ακόλουθα:

Ø      Μια δροσερή φρουτοσαλάτα με ποικιλία φρούτων μέλι, κανέλα και ξηρούς καρπούς

Ø      Ζελέ light με φρέσκα φρούτα (1/ημέρα)

Ø      Γιαούρτι με φρούτα, μέλι και ξηρούς καρπούς

Ø      Γιαούρτι με μέλι ή μαρμελάδα ή γλυκό κουταλιού

Ø      Δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα 1,5%

Ø      Μαύρη Σοκολάτα με ξηρούς καρπούς

Ø      Μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως με φρούτα ή με σοκολάτα

Ø      Αποξηραμένα φρούτα

Ø      Κακάο ρόφημα αναμεμιγμένη με κρύο ή ζεστό γάλα 1,5%

Ø      1-2 μπισκότα τύπου πτι-μπερ ολικής αλέσεως ή μπισκότα χωρίς ζάχαρη ή πολυδημητριακά μπισκότα

Ø      Επιδόρπια χωρίς ζάχαρη με φυτικές ίνες και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Γεωργία Καπώλη

Διατροφολόγος

nutritionexpert@menshealthmag.gr

ΣΧΟΛΙΑ