MH Nutrition Expert

Διαλεξε το Δικο σου Ποδηλατικο Σνακ

Τα ιδανικά σνακ για να γεμίσεις τα καύσιμά σου
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
18/9/2013

Ανάλογα με την απόσταση και την ένταση της άσκησης υπάρχει και το ιδανικό σνακ για να το χρησιμοποιήσεις ως καύσιμο. 

1 κ.σ. Μέλι (1 ώρα ποδήλατο):
Aν θέλεις ενέργεια εδώ και τώρα, τότε το μέλι είναι ο σύμμαχός σου. Περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που χρησιμεύουν στο μεταβολισμό των υδατανθράκων, του λίπους και των πρωτεϊνών.

1 Μπανάνα (1-2 ώρες ποδήλατο):
Η πρωταθλήτρια της άσκησης: είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, μαγνήσιο (που σε προστατεύει από τις κράμπες και τη γρήγορη κόπωση) και κάλιο (χρήσιμο λόγω απώλειας ηλεκτρολυτών). 

Δημητριακά Ολικής Αλέσης (2-3 ωρεσ ποδηλατο): 
Ιδανικά για μεγάλες αποστάσεις. Αυτό οφείλεται στους σύνθετους υδατάνθρακες, στις φυτικές ίνες των δημητριακών και στην πρωτεΐνη γάλακτος.

Γεωργία Καπώλη

Διατροφολόγος

nutritionexpert@menshealthmag.gr

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif