Ζήσε Καλύτερα

Απλοι Κανονεσ στο Πιατο σου

Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
25/2/2013

Συχνά με σταματάνε στο δρόμο ή με ρωτάνε φίλοι για να τους βγάλω ένα διατροφικό πρόγραμμα αντίστοιχο με το δικό μου. Οταν μέσα σε δύο λεπτά τους αναλύω του απλούς κανόνες μου, δεν το πιστεύουν ότι είναι τόσο απλό. Μπορώ, όμως, όλη τη φιλοσοφία της διατροφή μου να την χωρέσω σε ένα χαρτάκι απόδειξης  από βενζίνη.

 

Γενικά κάνω απλά πράγματα. Δεν τρώω γλυκά κυρίως γιατί δεν μου αρέσουν, κρέμα γάλακτος, τηγανιτά και δεν προτιμώ χοιρινό. Προσπαθώ η διατροφή μου να είναι πλούσια σε φιλέτο κοτόπουλο, σολομό, τόνο, όσπρια, ασπράδια αυγών σε συνδυασμό με υδατάνθρακες για να έχω ενέργεια. Θα προτιμήσω το μοσχάρι σε σύγκριση με το χοιρινό ή το ρύζι σε σχέση με τις τηγανιτές πατάτες αλλά δεν θα κάνω υστερίες. Αν βρεθώ στην επαρχία όπου ξέρω ότι το χοιρινό είναι παραδοσιακό και οι πατάτες είναι φρέσκες από τον κήπο θα τις παραγγείλω.

 

Την εποχή που έχω φωτογραφίσεις ξεκινάω την ημέρα μου με ασπράδια –βραστά ή τηγανιτά-, δύο φέτες ψωμί πολύσπορο με γαλοπούλα και κορν φλέικς ολικής άλεσης με γάλα με 2% λιπαρά. Το μεσημέρι θα φάω ρύζι με κοτόπουλο ή μπορεί και μακαρόνια με μοσχάρι. Το βράδυ τέλος θα προτιμήσω να φάω στεγνή πρωτεΐνη με σαλάτα και όχι υδατάνθρακα. Ετσι κρατάω τον μεταβολισμό μου σε υψηλά επίπεδα. Αλλος ένας κανόνας είναι ότι όποια διατροφική υπερβολή θέλω να κάνω είναι καλύτερα να γίνει μέχρι το μεσημέρι.  

Γιάννη Σπαλιάρα
O Γιάννης Σπαλιάρας είναι μοντέλο και ηθοποιός. Είναι Men’s Health, γυμνάζεται από μικρό παιδί, ξέρει τι πρέπει να τρώει, πότε πρέπει να γυμνάζεται, πώς πρέπει να προσεγγίζεις τις γυναίκες και ότι άλλο συζητάς με τους φίλους σου.

ΣΧΟΛΙΑ