Xασε Κιλα, Οχι Λεφτα

Ρίξε το βάρος σου χωρίς να σε ρίξουν. Μάθε πώς θα πάρεις περισσότερα από το γυμναστήριό σου χωρίς να πληρώσεις δεκάρα.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
4/11/2013

Τώρα που η ανανέωση στο σώμα σου θα μπει για τα καλά στο πρόγραμμά σου, σίγουρα θα αρχίσεις να ψάχνεις για μία συμφέρουσα συνδρομή στο γυμναστήριο. Δεν χρειάζεται, όμως, μαζί με την κοιλιά να ξεφουσκώσει και το πορτοφόλι σου. Γι’ αυτό πρέπει να δείξεις μεγάλη προσοχή κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων. «Κάνοντας τις σωστές ερωτήσεις μπορείς να μετατρέψεις μία καλή συμφωνία σε ακόμα καλύτερη» σου λέει η Pamela Kufahl, διευθύντρια του γυμναστηρίου Club Industry. Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και χτίσε σώμα σαν του Μαγκάιβερ από το τίποτα.

Διαπραγματεύσου Μέχρι (Αρση) Θανάτου

Οι περισσότεροι υπεύθυνοι γυμναστηρίων έχουν κάποιο περιθώριο να ρίξουν τη συνδρομή. Αρχικά, ρώτα αν μπορεί το γυμναστήριο να ανταγωνιστεί την τιμή ενός γειτονικού. Στη συνέχεια, προσπάθησε να ξεφορτωθείς τις άχρηστες -για σένα- παροχές. Θες να κάνεις zumba, γιόγκα ή απλωτές στην πισίνα; Αν όχι, τότε ζήτησε να μειώσουν το ποσό της συνδρομής. «Επίσης, καλό θα ήταν να γραφτείς στις σελίδες του γυμναστηρίου σε Facebook ή Twitter. Εκεί θα ενημερώνεσαι συνεχώς για προσφορές ημέρας και εκπτώσεις σε προγράμματα» λέει η Kufahl.

Δίνε Λεφτά με τη Φορά 

Η τακτική των γυμναστηρίων είναι να κάνουν τα προγράμματα μηνιαίων και ετήσιων συνδρομών να δείχνουν πιο δελεαστικά από την πληρωμή ανά επίσκεψη. «Μία απλή επίσκεψη στοιχίζει 10 ευρώ και η συνδρομή πολλές φορές φτάνει τα 80 ευρώ το μήνα. Τώρα είναι η στιγμή να απαντήσεις στο μεγάλο δίλημμα: θα πηγαίνω πάνω από δύο φορές την εβδομάδα;» λέει ο Stefano DellaVigna, καθηγητής οικονομικών στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας. Σύμφωνα με έρευνα του DellaVigna, οι άνθρωποι που πληρώνουν το γυμναστήριο ανά επίσκεψη μπορεί να γλιτώσουν μέχρι και 200 ευρώ το χρόνο.

Smoothie από Σπίτι

Το μπαρ του γυμναστηρίου ήταν το κατάλληλο μέρος για να κάνεις φίλους. Επειδή όμως οι μέρες είναι πλέον δύσκολες προτίμησε να κάνεις οικονομία. «Φέρε το δικό σου smoothie για μετά την προπόνηση» λέει η Kufahl. Ακολούθησε την ίδια τακτική για τα συμπληρώματα διατροφής, τα σνακ και τα ισοτονικά. Μην ξεχνάς ότι οι τιμές των μπαρ στα γυμναστήρια είναι πάντα τσιμπημένες -ειδικά στα φρούτα και τα sports drinks- καθώς είναι ένας εύκολος τρόπος να βγάζουν έξτρα κέρδος.

Στάση Συνδρομής

Ο,τι συμβαίνει εκτός προγράμματος λέγεται ζωή, γι’ αυτό και κάποια γυμναστήρια δείχνουν κατανόηση  στις έκτακτες ανάγκες. «Σε περίπτωση, λοιπόν, που προκύψει ένας τραυματισμός ή κάποιο επαγγελματικό ταξίδι, το οποίο θα σε κρατήσει μακριά από το γυμναστήριο για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχεις τη δυνατότητα να παγώσεις τη συνδρομή. Κάθε γυμναστήριο ακολουθεί τη δική του πολιτική, όμως να υπολογίζεις ότι έχεις περιθώριο, κατά μέσο όρο, 2-3 μήνες» λέει η Kufahl.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif