Πεσε και σωσε

Γλίτωσε λεφτά από το πορτοφόλι σου με τα παρακάτω tips για το γυμναστήριό σου
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
15/5/2013

1. Πήγαινε πακέτο

Οι ετήσιες συνδρομές συμφέρουν οικονομικά από τη μια μεριά, αλλά από την άλλη σε δεσμεύουν για έναν ολόκληρο χρόνο. Αν το μέρος είναι αυτό που θέλεις, είσαι κερδισμένος, αλλιώς θα χάσεις χρήματα και δεν θα κάνεις και τη γυμναστική που πρέπει. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να γραφτείς σε ένα γυμναστήριο της επιλογής σου για ένα μήνα δοκιμαστικά. Αν μετά το τέλος του μήνα δεις ότι ο χώρος καλύπτει τις προδιαγραφές σου, τότε πρέπει να συνεννοηθείς με τη γραμματεία για κάποιο ετήσιο ή εξαμηνιαίο πακέτο πληρωμής. «Η λογική στα περισσότερα clubs είναι να κρατήσουν τον πελάτη όλο το χρόνο, να τον κάνουν να νιώσει ότι εκεί είναι το σπίτι του και όχι απλώς ένας χώρος που κάνει τη γυμναστική του. Με βάση αυτήν τη φιλοσοφία, στα clubs μπορείς να γλιτώσεις μέχρι και 50% του ετήσιου κόστους σου» λέει ο Γιώργος Πιπεριάς, ιδιοκτήτης του Vari Sports Club. Επίσης, πολλά γυμναστήρια σου δίνουν τη δυνατότητα να πληρώσεις με άτοκες δόσεις σε συνεργασία ή μη με πιστωτικές κάρτες.
Το κέρδος σου στο έτος: από 200-600 ευρώ, αναλόγως το γυμναστήριο 

2. Στα αποδυτήρια 

Το ντους αμέσως μετά την προπόνηση είναι απαραίτητο τόσο για ρόλους αισθητικής όσο και για ρόλους υγείας. Ετσι αποφεύγεις τους μύκητες και ανοίγεις τους πόρους του δέρματός σου. Τσέκαρε τους χώρους αποδυτηρίων στο γυμναστήριό σου, έτσι ώστε να νιώθεις άνετα - σαν να βρίσκεσαι στο μπάνιο σου. Εκεί που θα επικεντρωθείς πρέπει να είναι η καθαριότητα και η επάρκεια. Χρησιμοποίησε τις παροχές μπάνιου του γυμναστηρίου αμέσως μετά την προπόνησή σου και αυτομάτως θα έχεις σημαντικό κέρδος στους λογαριασμούς της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ σε ετήσια βάση.
Το κέρδος σου στο έτος: από 150-200 ευρώ 

 

3. Πικ-νικ στο gym 

Σκέψου ποιες είναι οι ανάγκες σου την ώρα που κάνεις το πρόγραμμά σου και δες τι από αυτά μπορείς να φέρεις από το σπίτι σου ή να φτιάξεις μόνος σου. Σίγουρα χρειάζεσαι νερό και κάποιο σνακ ή ισοτονικό για να σου δώσει ενέργεια και να βοηθήσει την αποκατάσταση του σώματός σου. «Μέσα σε πέντε λεπτά μπορείς από μόνος σου να φτιάξεις το απόλυτο σπιτικό ισοτονικό» λέει ο Βαγγέλης Πολυμερόπουλος, personal trainer του MH και συνεχίζει: «Βράσε πράσινο τσάι, αραίωσε μέσα σε αυτό δύο κουταλιές μέλι και πρόσθεσέ το ολόκληρο μέσα σε ένα λίτρο παγωμένο νερό. Μόλις έχεις στα χέρια σου ένα σπιτικό ισοτονικό».
Το κέρδος σου στο έτος: από 150-250 ευρώ  

4. Ψάξε την προσφορά 

Τα περισσότερα γυμναστήρια έχουν τις δικές τους προσφορές και συνεργασίες με άλλες εταιρείες, από τις οποίες μπορείς να επωφεληθείς οικονομικά. Για παράδειγμα, η εγγραφή σου παρέα με ένα φίλο σου μπορεί να γλιτώσει λεφτά και στους δυο σας. «Επίσης, αν είναι μέλος ενός γυμναστηρίου, μπορεί να έχεις εκπτώσεις σε αθλητικά προϊόντα ή αθλητικό ρουχισμό, εστιατόρια, ξενοδοχεία ή ακόμα και νοσοκομεία, με τα οποία συνεργάζεται το συγκεκριμένο γυμναστήριο. Ενα club μπορεί να σε βοηθήσει να αποσβέσεις τη συνδρομή σου χρησιμοποιώντας τις συνεργασίες του. Ρώτα τη γραμματεία για να είσαι πάντα ενήμερος και κερδισμένος» λέει ο Πιπεριάς.
Το κέρδος σου στο έτος: από 100-400 ευρώ  

5. Εργομετρικά τεστ

Το να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής χωρίς να έχεις ψάξει πρώτα τις ανάγκες του σώματός σου είναι σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο χωρίς να ξέρεις αν θα ζήσεις στο κέντρο της πόλης ή στην επαρχία. Οι ασκήσεις που θα περιλαμβάνει πρέπει να στοχεύουν ακριβώς στις αδυναμίες σου στη δύναμη, στην ευλυγισία, στην αντοχή, αλλά να είναι προσαρμοσμένες ανάλογα και με το μεταβολισμό σου. «Δηλαδή ακριβώς στα στοιχεία, τα οποία μπορείς να διαπιστώσεις με βάση ένα πλήρες εργομετρικό τεστ. Αν αυτό το πραγματοποιήσεις στο γυμναστήριό σου, θα σου κοστίσει λιγότερο σε σχέση με κάποιο ανεξάρτητο εργομετρικό κέντρο» λέει ο Πιπεριάς.
Το κέρδος σου στο έτος: έως 100 ευρώ   

ΣΧΟΛΙΑ