Σε Σκοτωνει η Δουλεια σου;

Μάθε πώς ένα τυπικό 8ωρο στο γραφείο μπορεί να είναι και το τελευταίο σου.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
17/5/2016

Αξιότιμε, κύριε καριερίστα, σου έχουμε νέα: Το γραφείο σου μπορεί να είναι ο χειρότερος εχθρός σου. Κάνε αυτό το τεστ, για να μάθεις αν η δουλειά σου σε απειλεί.

Πώς πηγαίνεις στη δουλειά σου; 

Α. Με ποδήλατο ή με τα πόδια [0] 

Β. Με τα ΜΜΜ [+1] 

Γ. Με το αμάξι (μεγάλη απόσταση) [+2] 

Οι μεγάλες αποστάσεις που διανύεις με το αυτοκίνητο συνδέονται με περισσότερο λίπος στην κοιλιά και υψηλότερη αρτηριακή πίεση, λένε οι ερευνητές στο πανεπιστήμιο Ουάσιγκτον. Οι άνθρωποι που περπατούν ή κάνουν ποδήλατο τείνουν να έχουν χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη και παχυσαρκία. Αν δεν μπορείς να αποφύγεις το αυτοκίνητο, τουλάχιστον μην τρέχεις, μη στέλνεις μηνύματα και μην ακούς δυνατά μουσική όσο οδηγείς.

Λαμβάνεις ένα e-mail από το αφεντικό σου. Τι σκέφτεσαι; 

Α. Θα μου επιβεβαιώνει το ραντεβού για καφέ [0]

Β. Κοίτα που τελικά ξέρει ποιος είμαι [+1] 

Γ. Ασχημα μαντάτα [+2] 

Οταν σε υποτιμούν, μπορεί να εμφανίσεις σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης, που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου μέχρι και 79%, διαπίστωσε ισραηλινή μελέτη. Χτίσε μια σχέση με τους συναδέλφους σου, συζητώντας μαζί τους για θέματα εκτός εργασίας. Bonus tip: μια βρετανική έρευνα βρήκε ότι οι περισσότεροι διευθυντές συμπαθούν περισσότερο τους υπαλλήλους που ακολουθούν το στυλ τους στο ντύσιμο.

Για πρωινό τρως κουλούρι και τυρόπιτες;

Α. Οχι, και οι συνάδελφοί μου προσέχουν πολύ τη διατροφή τους [0]

Β. Κάπου κάπου, αλλά προσπαθώ να μην υποκύπτω [+1] 

Γ. Ναι, και μ’ αρέσει [+2]

Δύο τυρόπιτες την εβδομάδα μπορεί να σε κάνουν να πάρεις περίπου 5 κιλά το χρόνο και, σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα, το να μπαίνεις στον πειρασμό να φας θα αυξήσει την επιθυμία σου να τσιμπήσεις  κάτι αργότερα. Γι’ αυτό συνεννοήσου με τους συναδέλφους σου, για να φέρνετε εναλλάξ φρούτα και ξηρούς καρπούς στο γραφείο, λέει ο Jake Koenig, ιδρυτής του Fit Your Space.

Πόση ώρα κάνεις διάλειμμα; 

Α. 20 λεπτά [0]

Β. Μiα ώρα [+1]

Γ. Διάλειμμα; Τρώω και στέλνω e-mail ταυτόχρονα [+2]

Ενα διάλειμμα 20 λεπτών μειώνει την κούραση και την πίεση, λένε Γερμανοί ερευνητές. Σύμφωνα όμως με μελέτη στο PLoS One, μπορεί να γίνεις λιγότερο παραγωγικός αν το διάλειμμά σου διαρκέσει πάνω από μία ώρα. Γι’ αυτό απόλαυσε το φαγητό κι επίστρεψε αμέσως στη δουλειά. Επίσης, θυμήσου να τρως αργά: ελληνική μελέτη διαπίστωσε ότι η γρήγορη κατανάλωση φαγητού μπορεί να συνδέεται με την αύξηση του σωματικού βάρους.

Βγαίνεις με τους συναδέλφους σου; 

Α. Εγώ τα κανονίζω [0] 

Β. Ισως, αν δεν έχω άλλα σχέδια [+1] 

Γ. Οχι. Αυτοί οι τύποι είναι ηλίθιοι [+2] 

Σε ισραηλινή μελέτη, οι άντρες χωρίς φίλους στον εργασιακό χώρο είχαν 2,4 περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν μέσα σε 20 χρόνια σε σχέση με εκείνους που είχαν στενές εργασιακές σχέσεις. Εάν το γραφείο σου δεν είναι ειδυλλιακό περιβάλλον για κουβεντούλες, προσπάθησε να οργανώνεις έναν καφέ μαζί τους κάθε εβδομάδα, σου προτείνει η Vicki Magley, πρόεδρος του Society for Occupational Health Psychology. 

Πόσες ώρες την εβδομάδα δουλεύεις;

Α. 40 ώρες [0]

B. Περισσότερες από 40 ώρες + υπερωρίες τα Σαββατοκύριακα [+1]

Γ. Περισσότερες από 40 ώρες + υπερωρίες μες στην εβδομάδα [+2]

Οι υπερωρίες μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο εμφράγματος κατά 23%, αναφέρει το British Medical Journal. Μια άλλη έρευνα από την Αγγλία βρήκε ότι οι υπερωρίες που διαρκούν παραπάνω από 11 ώρες μπορεί να διπλασιάσουν τις πιθανότητες που έχεις να πάθεις κατάθλιψη. Αν φοβάσαι ότι μπορεί να συμβεί και σε σένα, συμβουλεύσου το γιατρό σου για να κάνεις τακτικές εξετάσεις για την καρδιά σου.

Αν το σκορ σου είναι 0-4:

Συγχαρητήρια! Βοήθησε και τους κοντινούς σου ανθρώπους να έχουν την ίδια ποιότητα ζωής με σένα. Σύμφωνα με το American Journal of Public Health, βοηθώντας τους μπορεί να περιορίσεις τα προβλήματα υγείας  λόγω άγχους.

Αν το σκορ σου είναι 5-8:

Μπορείς και καλύτερα. Αρχικά, προσπάθησε να βελτιώσεις τους τομείς, στους οποίους είχες τα χειρότερα αποτελέσματα στο τεστ. Επίσης, προσπάθησε να κινείσαι περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας, λέει ο Koenig. 

Αν το σκορ σου είναι 9-12:

Μάλλον πρέπει να αλλάξεις επάγγελμα. Προς το παρόν, άλλαξε όσο περισσότερα μπορείς και κάνε σχέδια για αλλαγές στους επόμενους 6-12 μήνες, λέει η Magley. «Μετακόμισε κοντά στη δουλειά σου, άλλαξε εταιρεία ή βελτίωσε την καθημερινότητά σου».

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif