Μην (τη) Μασασ

Οσο δύσκολη κι αν είναι αυτή η περίοδος, προσπάθησε να διατηρείς πάντα την ηρεμία σου και να κάνεις αυτά που θες.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
23/9/2016

Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα, το χρόνιο στρες μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες να πάθεις εγκεφαλικό την επόμενη δεκαετία κατά 19%. Οι υπεύθυνοι της έρευνας πιστεύουν ότι αυτό συμβαίνει γιατί η αντίδραση του ανθρώπινου σώματος σε αυτό μπορεί να προκαλέσει φλεγμονώδεις αντιδράσεις, πιθανότατα αυξάνοντας σε μεγάλο βαθμό την κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο. Ετσι, για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, τσέκαρε μια τεχνική, που θα σε βοηθήσει να είσαι πάντα ζεν.

Μπορει o Ερωτας να σου Κάνει Κακό;
Μπορεί κάποιες γυναίκες να πιστεύουν ότι οι άντρες τους δεν είναι συναισθηματικοί, αλλά υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Σε πρόσφατη γερμανική μελέτη, το 40% των αντρών που είδαν τις συντρόφους τους να περνούν δύσκολες καταστάσεις σημείωσαν αύξηση στα επίπεδα της κορτιζόλης τους, που είναι η ορμόνη του άγχους. Ετσι αύξησαν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και αϋπνίας. Η ψυχραιμία, λοιπόν, ακόμα στις πιο ψυχοφθόρες καταστάσεις μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια.

Κάνε Restart στη Ζωή σου
Μάλλον το ξέρεις κι από προσωπική εμπειρία, αλλά το να τσεκάρεις διαρκώς το inbox σου για νέα μηνύματα μπορεί να σε τρελάνει. Σε μια καναδική έρευνα, οι συμμετέχοντες ανέφεραν ότι ένιωθαν λιγότερο άγχος όταν τσέκαραν τα επαγγελματικά τους mail μόνο 5 φορές την ημέρα, παρά όταν είχαν τη δυνατότητα να κάνουν log in όποτε ήθελαν. Για να κόψεις την κακή συνήθεια, απενεργοποίησε την ειδοποίηση νέων μηνυμάτων κι όρισε πότε θα κοιτάς το inbox μες στη μέρα - για παράδειγμα, κάθε μια ώρα. Επίσης, μη χρησιμοποιείς το προσωπικό σου e-mail για θέματα της δουλειάς. «Διαβάζοντας συγχρόνως μηνύματα που αφορούν την προσωπική και την επαγγελματική σου ζωή, συνήθως κάνεις πολλά πράγματα μαζί κι αυξάνεις το άγχος σου» λέει ο Kostadin Kushlev, επικεφαλής της έρευνας.

Ασκήσεις Ηρεμίας
Σβήσε το Αγχος σε 60”: «Βάλε το χρονόμετρο του κινητού σου να τρέξει για 1 λεπτό, κλείσε τα μάτια και προσπάθησε να αναπνέεις βαθιά εστιάζοντας στις σκέψεις σου» λέει ο Michael Irwin, καθηγητής ψυχιατρικής στο UCLA.
Σε 15 Λεπτά: Ενώ είσαι ακόμη σε καθιστή στάση, τέντωσε τα άκρα σου και γείρε τον κορμό μπροστά κι έπειτα πίσω. Τέλος, φέρε τα χέρια σου σε διάταση πάνω από το κεφάλι και μείνε σε αυτήν τη θέση μέχρι να πάρει 6 βαθιές ανάσες. Επίστρεψε στην αρχική θέση.
Σε 30 Λεπτά: Ωρα να πας στο γυμναστήριο. Μόλις 30’ προπόνησης μπορούν να μειώσουν κι άλλο το άγχος σου και να σε αναζωογονήσουν.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif