Κανε το αιμα σου να βραζει

Η ροή αίματος, η οδός από την οποία περνάνε το οξυγόνο και τα θρεπτικά συστατικά για να φτάσουν στα κύτταρα, είναι ουσιώδης για την υγεία και τη διάθεσή σου. Αύξησέ την και δες άμεσα τα οφέλη στο σώμα σου
Ημερομηνία δημοσίευσης:
4/5/2013

Λιώσε την κούραση

Αργή ροή
Η ροή αιμοπεταλίων στο αίμα σου μοιάζουν με την Λεωφόρο Συγγρού – ένας αυτοκινητόδρομος που δεν ξεκουράζεται ποτέ. Η ζάχαρη είναι η νούμερο ένα αιτία συμφόρησης. Είναι το τρακάρισμα στις έντεκα η ώρα το βράδυ του Σαββάτου. «Όταν τα ερυθρά αιμοσφαίρια πιέζουν το ένα το άλλο, μειώνεται η παροχή οξυγόνου και επέρχεται εξάντληση» σου λέει ο διατροφολόγος David Parker. 

Αύξησέ τη
Η Ευρωπαϊκή FSA βρήκε ότι ο χυμός από φρούτα και λαχανικάβοηθάει τα ερυθρά αιμοσφαίρια να ρέουν πιο ελεύθερα. Προτίμησε βιολογικούς χυμούς για τα μέγιστα οφέλη.

Κάνε τον ύπνο σου πιο βαθύ

Αργή ροή
Σου έχει τύχει να φας μια γιγάντια μακαρονάδα για βραδινό και μετά η ίδια μακαρονάδα να σε καταδιώκει στον ύπνο σου, σε ατελείωτους εφιάλτες που κρατάνε μέχρι το πρωί; Οι υδατάνθρακες είναι πολύ κακά νέα για τον υγιεινό σου ύπνο. «Από τις 12 μέχρι τις 3 το πρωί, το σώμα σου αποτοξινώνεται και επισκευάζει τις βλάβες της ημέρας», σου λέει ο Tailor. «Αν το αίμα σου είναι φορτωμένο με υδατάνθρακες, ο ύπνος σου χάνει σε ποιότητα και εσύ χάνεις σε ξεκούραση». 

Αύξησέ τη
Προτίμησε ψωμί με λιναρόσπορους και ηλιόσπορους. Αντισταθμίζουν τους υδατάνθρακες. Πως θα σου φαινόταν μία νύχτα αδιάκοπου, βαθιού ύπνου;

Νίκησε το στρες

Αργή ροή Όταν είσαι αγχωμένος, το σώμα σου παράγει κορτιζόλη. Μεμονωμένες δόσεις σε βοηθούν να διαχειριστείς μικρές ή μεγάλες κρίσεις στη ζωή σου. Αν όμως η παραγωγή της γίνει χρόνια, το αίμα σου γίνεται πιο πυκνό, κάτι που σημαίνει ακόμα περισσότερο στρες, σου λέει η μικροβιολόγος Geeta Tailor.

Αύξησέ τη Η σοκολάτα θα σε βοηθήσει. Τα φλαβονοειδή που περιέχονται στο κακάο βοηθούν τον οργανισμό σου να επεξεργαστεί τα νιτρικά οξείδια, που είναι κρίσιμο για την υγιή κυκλοφορία του αίματός σου. Πάρε σοκολάτα με 75% περιεκτικότητα σε κακάο (ή περισσότερο)

Δυνάμωσε τα κόκαλά σου

Αργή ροή
Η πέψη παράγει μέταλλα και απόβλητα. Αν το σώμα σου χρειάζεται περισσότερο οξύ για να διαλύσει τα απόβλητα, αυτό θα μπει στο κυκλοφορικό σου και θα επιτεθεί στα κόκαλά σου. Ένας από τους κύριους ύποπτους είναι η υπερβολική κατανάλωση γάλατος. 

Αύξησέ τη
Μείωσε την κατανάλωση γαλακτοκομικών – δεν χρειάζεται όλο σου το ασβέστιο να έχει περάσει πρώτα μέσα από μία αγελάδα. Καλές πηγές είναι και τα ρεβίθια, ο μαϊντανός και το σπανάκι.

Κάνε το σεξ απίστευτο

Αργή ροή
Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ κάνει το αίμα σου να πήζει, μπλοκάροντας τα τριχοειδή σου αγγεία γύρω από τα αναπαραγωγικά σου όργανα. Το αποτέλεσμα; Κουρασμένο, αργό και λειψό σπέρμα. Κάπως σαν εσένα με τερατώδες χανγκόβερ. Ο εφιάλτης του κάθε άντρα.

Αύξησέ τη
Συνδύασε τη μπύρα σου με μία σαλάτα βασισμένη σε υδατάνθρακες. Το πλιγούρι και η κινόα είναι φοβερές πηγές βιταμίνης Β, που δυναμώνει το σπέρμα σου.

ΣΧΟΛΙΑ