Η Δουλεια και τα Ματια σου

«Η δουλειά σε κουράζει στα μάτια» λέει ο Joshua Dunaief, καθηγητής οφθαλμολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνιας. Ακολούθησε τις οδηγίες του και δες το γραφείο σου με άλλα μάτια.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
11/7/2013

Δες το Ζεστά 

Οι λάμπες που δεν είναι φθορίου κι έχουν κίτρινο, κόκκινο ή πράσινο τόνο προσδίδουν ζεστό φως. Χρησιμοποίησε λοιπόν μία λάμπα πυρακτώσεως, γύρω στα 60 Watt, για φωτισμό χαμηλής έντασης

Φάτε Μάτια Ψάρια 

Καναδοί ερευνητές βρήκαν ότι τα ω-3 λιπαρά οξέα ρίχνουν τα επίπεδα μίας τοξίνης, που προκαλεί απώλεια όρασης σε μεγάλη ηλικία. «Βάλε στη διατροφή σου ψάρι, όπως τόνο ή σολομό, δύο φορές την εβδομάδα» σου προτείνει o συγγραφέας της μελέτης Yves Sauve ή πάρε συμπλήρωμα διατροφής με λιπαρά οξέα EPA και DHA (400 και 200 mg αντίστοιχα) σε κάθε γεύμα.   

Τσάμπα Καίει η Λάμπα 

Δεν χρειάζεται να έχεις συνεχώς μία λάμπα φθορίου από πάνω σου, εκτός κι αν είσαι χειρουργός ή οδοντίατρος. Τα βραχέα κύματα και η υψηλή ενέργειά της προκαλούν βλάβη στον αμφιβληστροειδή. Αυτό αυξάνει τον κίνδυνο για την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας,  κατάσταση που εξασθενεί το τμήμα του ματιού, που σου προσφέρει οξεία κεντρική όραση. 

Ωρα για Διάλειμμα

Μένοντας για μεγάλο χρονικό διάστημα με τα μάτια στην οθόνη μπορεί να περιορίσεις το αντανακλαστικό ανοιγόκλεισμα των ματιών, γεγονός που οδηγεί σε ξηροφθαλμία. Επίσης, διαβάζοντας σε κοντινή απόσταση αυξάνεται ο κίνδυνος για εκδήλωση μυωπίας. Κάθε 10 λεπτά, λοιπόν, στρέφε το βλέμμα σου μακριά από την οθόνη για 5 δευτερόλεπτα και κοίτα ένα μακρινό αντικείμενο. Αυτό ξεκουράζει τους ακτινωτούς μυς, οι οποίοι σε βοηθούν να εστιάσεις. 

Πιες Καφέ

Σε ορισμένους ανθρώπους, η καφεΐνη αυξάνει την παραγωγή δακρύων, η οποία μπορεί να ξεκουράσει τα ταλαιπωρημένα μάτια, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη. Πολλοί μάλιστα παρατήρησαν διαφορά ακόμα και μετά από ένα φλιτζάνι καφέ.

ΣΧΟΛΙΑ