3 κολπα για fit τυπουσ

Απόκτησε τις συνήθειες των fit αντρών, αν θες να γίνεις και εσύ ένας από αυτούς.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
8/9/2017

1. Ετοίμασε το γεύμα στο σπίτι
Σύμφωνα με τον Trevor Kashey, οι πελάτες που τα πάνε καλύτερα ετοιμάζουν το γεύμα τους στο σπίτι και το παίρνουν στη δουλειά. Αυτή η συνήθεια σου δίνει τον έλεγχο των θερμίδων και των θρεπτικών συστατικών που χρειάζεσαι, ώστε να πετύχεις τους στόχους σου. Ενα αγαπημένο είναι το ψητό κοτόπουλο με ρύζι και λαχανικά.

2. Πες «ναι» στη σαλάτα με πρωτεΐνη
Τα γεύματα των εστιατορίων μπορούν να αποδειχτούν θερμιδικές «βόμβες», εξαιτίας των μεγάλων μερίδων και των ενισχυτικών γεύσης. Μπορείς να παραγγείλεις σαλάτα με ψητό κρέας και dressing χωριστά, χωρίς να χαλάσεις τη δίαιτα.

3. Βάλε αλάτι στο νερό σου
Η αναπλήρωση υγρών μετά από ένα κουραστικό τρέξιμο ή περπάτημα είναι απαραίτητη. Πρόσθεσε μια πρέζα αλάτι σε ένα μεγάλο ποτήρι νερό, για να διατηρήσεις το σώμα σου ενυδατωμένο για ώρα, συμβουλεύει ο Kashey. Εξάλλου, η σωστή ενυδάτωση είναι συνώνυμο καλύτερων επιδόσεων και ταχύτερης προόδου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif