Το μυστικο καυσιμο των μυων

Τα δημητριακά δεν είναι μόνο για παιδιά.
Ημερομηνία δημοσίευσης:
11/9/2017

Η άρση μεγάλων βαρών και το τρέξιμο πολλών χιλιομέτρων σε τακτική βάση απαιτούν πολλή ενέργεια. «Αν η προπόνησή σου είναι απαιτητική, δεν αρκεί να τρως υγιεινά -π.χ. μπρόκολο, ψητό κοτόπουλο, πατάτα- για να πάρεις όλες τις θερμίδες που χρειάζεσαι» λέει ο Kashey. Μάλιστα η γυμναστική χωρίς τα απαραίτητα «καύσιμα» μπορεί να σαμποτάρει την πρόοδό σου. Γι’ αυτό, φάε ελεύθερα, μια στο τόσο, ένα μπολ δημητριακών με κρύο γάλα (είναι νόστιμο και δεν θα το βαρεθείς). Επιπλέον, σου προσφέρει θερμίδες και υδατάνθρακες, τα δύο πράγματα που χρειάζεται ένας αθλητής που προπονείται σκληρά και προσπαθεί να χτίσει μυϊκή μάζα. «Τα δημητριακά είναι ενισχυμένα με βιταμίνες και μέταλλα, ένα επιχείρημα που χρησιμοποιώ για να πείσω τους αθλητές ότι αξίζει να τα εντάξουν στο διαιτολόγιό τους» λέει ο ειδικός.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif