Το Γευμα τησ Νικησ

Γιατί πρέπει να τρως πριν την προπόνηση;
Ημερομηνία δημοσίευσης:
18/7/2016

Το σνακ πριν από την προπόνηση μπορεί να κάνει τη διαφορά όχι μόνο στις επιδόσεις, αλλά και στο χτίσιμο των μυών σου. Αν γυμνάζεσαι νηστικός, κινδυνεύεις να εξαντληθούν γρήγορα οι αποθήκες γλυκογόνου σου και ο οργανισμός σου να στραφεί στον καταβολισμό των μυών που με τόσο κόπο χτίζεις, ενώ θα πέσει και η ένταση της προπόνησής σου, οπότε θα μειωθεί η παραγωγή νέας μυϊκής μάζας. Από την άλλη, αν προπονείσαι με γεμάτο στομάχι, κινδυνεύεις με ναυτία, εμέτους και κράμπες. Βρες τη χρυσή τομή, με επιλογές όπως η βρώμη, τα δημητριακά, οι ξηροί καρποί, το ψωμί ολικής άλεσης (με μια φέτα γαλοπούλα), τα φρέσκα φρούτα (μπανάνα και μήλο) ή τα smoothies. Τέλος, απόφυγε τις τροφές με λίπος και ζάχαρη. 

ΣΧΟΛΙΑ